Mala Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Stolen: Audun, Iselin og Anders. 5722620[/snapback] Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Stolen: Audun, Anders, Oda Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 stolen: Søppelhue aka Iselin, Mr.øyenbrynsomikkekanengelsk aka Audun og frøken pupp aka Oda:) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Syns Oda er søt eg Stine er vel ikkje så verst hu heller Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Syns Oda er søt eg Stine er vel ikkje så verst hu heller 5723344[/snapback] Enig... Virker som en søt jente Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 morsomt og se hvor herja alle så ut på dagens sending uten all oppsminkingen og stash! eneste som så bra ut var Vivian som faktisk så enda penere ut uten all sminken.. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) ---slettet--- (var ikke klar over at jeg allerede var registrert i "stolen"-konkurransen...) Endret 9. mars 2006 av VikingF Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Burde man strengt tatt ikke la de opptre før man dømmer? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Er du sjalu Hanne? 5723313[/snapback] Hva får deg til å tro det? Sjalu på øyenbryna? Tror du jeg vil se ut som et søppelhue? Kunne gjerne vært frøken pupp, men er ikke sjalu;-) Endret 9. mars 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Besides, hvem vil vel ha SÅ store tits i en alder av 17?? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hva får deg til å tro det?Sjalu på øyenbryna? Tror du jeg vil se ut som et søppelhue? Kunne gjerne vært frøken pupp, men er ikke sjalu;-) 5724812[/snapback] Sjalu på puppene til Oda. Besides, hvem vil vel ha SÅ store tits i en alder av 17?? 5724871[/snapback] Nei, si det. De fleste jenter er jo ikke fullt utviklet i den alderen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hva får deg til å tro det?Sjalu på øyenbryna? Tror du jeg vil se ut som et søppelhue? Kunne gjerne vært frøken pupp, men er ikke sjalu;-) 5724812[/snapback] Sjalu på puppene til Oda. Besides, hvem vil vel ha SÅ store tits i en alder av 17?? 5724871[/snapback] Nei, si det. De fleste jenter er jo ikke fullt utviklet i den alderen. 5724902[/snapback] Hun sa heller ikke at de var fult utviklet da?!? Big tits er slitsomt. Det syns i vartfall Audun<3<3<3<3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kek, samme konsept: Hvem bryr seg om de kan synge så lenge de er barmfagre og ikke får lov til å kjøpe pils eller kjøre bil? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Av alle de dumme spørsmålene som oppstår her på forumet, begynner jeg å bli smertelig klar over at flesteparten kommer i fra meg. Men det får ikke hjelpe, jeg lurer allikevel på hva "kek" betyr. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg vet ikke hva "kek" betyr, men jeg vet at Audun har store øyenbryn og ikke kan synge. Hørte dere "The reason" sangen sist fredag? Det var latterlig. hahaha "A reason to start over new And the reason is you" Så pekte han på publikum mens han sang "You" og beveget på de søte STORE øyenbrynene, etter den pene presentasjonen av The reason Endret 9. mars 2006 av chemical Lenke til kommentar
kdog Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) ... så lenge de er barmfagre ... 5725515[/snapback] barmfagre, eller bare barmsvære? Oda er i alle fall skapt med ryggvonde vannsekker. Ikke min favorittpupp. Edit: Har dere forresten lagt merke til søppelhuets irriterende uvane om å illustrere teksten med et slags tegnspråk? "... Walk away" med en påfølgende gåede fingre. hehe. Endret 9. mars 2006 av kjerts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå