Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er sangvalget klart for fredagen. Hvem ryker ut mon tro? Aldri lett å forutse, men man kan jo analysere litt.

 

Jonas Thomassen

Synger: Iris (Goo Goo Dolls) fra filmen "City of Angels"

Odds: 25,00

Kommentar: Godt sangvalg igjen. Passer bra til stemmen.

 

Iselin Andresen.

Synger: Embrace me (Karen Jo Fields) fra filmen "Kvinnen i mitt liv"

Odds: 5,00

Kommentar: Mye bedre sangvalg enn sist. Roligere låt som jeg faktisk tror Iselin kan gjøre bra.

 

Wisnu Witono Adhi.

Synger: His eye is on the sparrow (Tanya Blount & Lauryn Hill) fra filmen "Sister Act 2"

Odds: 5,50

Kommentar: Ekstremt kjedelig sangvalg. Jeg er redd Wisnu er i fare på freddan!

 

Marita Johansen.

Synger: You've got a way (Shania Twain) fra filmen "Notting Hill "

Odds: 20,00

Kommentar: Ok sang. Passer til Marita. Jeg tror hun har blitt såpass populær nå at hun ikke ryker.

 

Aleksander Denstad With.

Synger: American woman (Lenny Kravitz) fra filmen "Austin Powers 2"

Odds: 10,00

Kommentar: Sangen er røff, og det kan fort skje at Aleksander ikke klarer å levere en "troverdig" fremføring. Skummelt.

 

Audun Rensel.

Synger: You are so beautiful (Joe Cocker) fra filmen "Carlitos Way"

Odds: 2,35

Kommentar: Dette er jo en fin sang, men Audun klarer vel å slakte det meste... Jeg har tidligere sagt at all hetsen mot Audun vil gjøre at flere av de som faktisk liker ham stemmer mer enn de ellers ville ha gjort og at dette er nok til å holde ham inne i gamet. Men i ettertid lurer jeg på om ikke han har skremt bort det som er av tilhengere. Likevel velger jeg å tro at han ikke ryker ut idag.

 

Stine Hansen.

Synger: Please remember (LeAnn Rimes) fra filmen " Cayote Ugly"

Odds: 6,00

Kommentar: Fin sang, men det kan bli litt anonymt.

 

Ørjan Hatlevik.

Synger: Wherever you will go (The Calling) fra filmen "Love Acutally"

Odds: 60,00

Kommentar: Meget trygt sangvalg. Perfekt for Ørjans stemme.

 

Navn: Oda Evjen Gjøvåg

Synger: Pure Shores (All saints) fra filmen "The Beach"

Odds: 10,00

Kommentar: Odas sofatur forrige fredag har nok fått en del folk til å våkne og skjønne at de må stemme om de vil at hun skal gå videre. Denne sangen vil nok passe henne bedre, så jeg tipper hun slipper unna sofaen denne gangen.

 

Anders Mjaaland.

Synger: She (Elvis Costello) fra filmen "Notting Hill"

Odds: 12,00

Kommentar: Kjedelig sang, og jeg har vel egentlig ikke tro på at Anders har evne til å gjøre den interessant.

 

Vivian Sørmeland.

Synger: Respect (Aretha Franklin) fra filmen "Forrest Gump"

Odds: 60,00

Kommentar: Her får Vivian virkelig vist hva stemmen hennes er god for. Det blir nok sikkert en fantastisk fremførsel, men er folk villige til å kaste bort fem kroner for å stemme på noen som "garantert" går videre uansett...?

 

 

 

Skal jeg fyre av et skudd i blinde, så havner Wisnu, Stine og Anders i sofaen. Jeg tror sistnevnte ryker. Likevel har jeg satt noen kroner på at Vivian går ut. Skulle vi få servert en overraskelse, da vil jeg tjene litt på det.

Lenke til kommentar
Tipper Ørjan, Audun og Wisnu i stolen..  Egentlig likegyldig for meg hvem av døm som går ut, men jeg tror kanskje Audun  :hmm:

5721462[/snapback]

 

 

Tror Iselin, Audun og Ørjan ender i stolen. Audun må forlate konkurransen.

 

 

....eller no sånt....

Lenke til kommentar

Vivian og Aleksander er mine favoritter :D Er det en jeg håper virkelig ryker er den Iselin, makan, hun kan jo ikke synge! :nei:

 

Tror Iselin, Stine og Jonas(eller anders) kommer i sofaen, tror Iselin ryker, eller det er ønsketenkning :innocent:

Endret av kokos
Lenke til kommentar
Vivian og Aleksander er mine favoritter :D  Er det en jeg håper virkelig ryker er den Iselin, makan, hun kan jo ikke synge! :nei:

 

Tror Iselin, Stine og Jonas(eller anders) kommer i sofaen, tror Iselin ryker, eller det er ønsketenkning  :innocent:

5721976[/snapback]

Stine og Jonas? nei nei

 

Tror ikke Iselin ryker med det første. Sitter altfor mange retards der ute og kjenner seg igjen i henne. De stemmer henne fram:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...