Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Ut med Audun og Iselin.

 

Med puppene til Oda kunne Iselin fint blitt årets Sandra. Har ikke sangstemme for fem øre, men sjarm nok til at hun kan bli med videre og slå ut mange av de som faktisk har noe i konkurransen å gjøre.

5695712[/snapback]

Sandra var da 60 ganger penere enn Iselin.

 

Marita (tror jeg det var) overrasket i dag. Hun var både pen og flink å synge, noe som er kriteriene mine. Trodde hun var mer lubben enn det hun egentlig var. Ble meget positivt overrasket da jeg så henne i dag. :)

 

Audun og Iselin må ut i dag. De var absolutt ikke veldig flink å synge. :sick:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes Jonas helt klart var best idag. Han var den eneste som faktisk gjennomførte låten han skulle synge bra. Jeg har en misstanke om at deltakerne fikk beskjed om å velge mainstream/populære låter idag. Jeg skjennte til alle låtene utenom en, og jeg hører bare på nisje/indie-musikk.

 

Jeg tror ikke Iselin valgte en VGlista låt fordi hun ville. Deter hvertfall det jeg tror. pluss at låten passet jo henne ikke overhodet. Men men. Skal ikke si noe for sikkert. Jeg stemte nå på hun. Synes hun er søt jeg, og så har hun jo en ganske fin og spesiell stemme når hun velger riktig låt.

 

Stemte også på Aleksander som gjorde en fin gjennomføring av Coldplay-låten som jeg alltid glemmer navnet på. Husker både Yellow, The Scientist, Parachute, Panic osv osv. Uansett, meget bra gjennomføring. Forresten synes jeg han burde hatt mer fargerike klær. han kelr det mye bedre enn svart og hvitt. Det er kanskje bare min mening, men like fullt en mening. Synes han så litt kjedelig ut idag. I delfinalen så han mer spennende ut. Så og si. Og nei, jeg er ikke homofil selv om jeg har meninger om folks klesstil.

 

Vivian valgte desverre også feil låt idag. Hun burde ha sunget en helt annen låt enn det hun gjorde. Jeg synes ikke hun passet til å synge den låten i det hele tatt. Jeg synes heller ikke at hun hadde noen veldig sjarm å rope hurra for. Men igjen, min mening.

 

Ellers MÅ Audun ut. Jeg takler ikke den ekle fløtepus-dritten! Det er jo rent til å bli trist av. Han kan jo ikke synge noe bra, og nei. Det er bare noe med ham som år meg til å bli ille ved mote.

 

Resten gidder jeg ikke å skrive noe om. Rett og slett.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
"Oj, jeg ser ut som jeg kommer fra bærum."

Dagens! :!:

 

Ufattelig mye grisedårlig sang til en 'finale' å være, men, men.

5696036[/snapback]

Haha, ja. Fikk meg en god lættis der ja. Forresten er jeg forbanna på at Audun kom videre. Seriøst! Han var dagens desidert dårligste deltaker. Han sang falskt og er generelt dårlig. Fy skamme seg. At Siri Helene ikke gikk videre er veldig trist. Jeg synes hun er flink jeg, men har kanskje en litt svak stemme. Greier ikke å trøkke helt til når det gjelder synes jeg.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Siri Helene var ikke min favoritt i det hele tatt, så for meg er det helt greit. Men jeg syns det var urettferdig, siden hun var mye bedre enn en del andre folk der. Ufattelig egentlig at Audun ikke røk ut idag. Men dette skjer hvert år, og jeg ser for meg at Audun blir en sånn type som driter seg ut på framførelsen hver gang, men likevel blir hengende igjen. En såkalt sofa/stolsliter som blant andre Sandra var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...