Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Kurt har gått tom for coverlåter, så mer ønsker vi ikke høre fra ham.

5648095[/snapback]

 

Kurt har pappapermisjon og har derfor tatt seg en pause fra musikken. Å antyde at han bare gjør coverlåter, det er bare tull, det vet du og Steffy.

 

Men når vi først snakker om hvem som har "oppnådd mest" av idoldeltakerne, så er det vel greit å få en definisjon på hva det vil si å ha oppnådd noe. Kan oppnå mye på mange måter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høgere nivå i dag ihvertfall,eg håper ihvertfall Alexander går videre,det er ett eller annet ved han eg liker meget godt.Framføringen til Wisnu var fantastisk i forhold til stokkene som normalt står på dne scenen :wee:

 

EDIT: Fikk nettopp med meg at de har tatt inn igjen 8 stk. Da er det vel klart sånn noelunde kem som er iblandt de ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Synes nivået for idol 2006 så langt er tarvelig om ikke helt på trynet.

 

Av dagens sangere er det bare 1 som jeg finner som en som kanskje kan gå videre, og det er Wisnu.

 

Hun som syngte Bryan Adams burde skamme seg, for værre fremføring har jeg ikke hørt på lenge. Huff å huff. Hadde selveste Bryan vært til stede, hadde jeg skjønt om han planta en kule i panna på dama, ødela en perfekt låt.

 

Og så toppen av isberget. Hun som syngte "Hallelujah". Surt, falsk, sakte, irriterende.

 

Nei, dette ser ut til å gå 1 vei. Dit høna sparker.

Lenke til kommentar
Jeje Vero_NiCa...

 

Amund til en ny semifinale? WTF? :s Jeg trodde vi var kvitt ham!

 

Tone-Lise gir sin til Cindy? Hun dama der er jo tonedøv!

5649782[/snapback]

 

Dama der? Mener du Cindy eller Tone-Lise? Hvis det er Cindy du mener, så kan jeg herved avkrefte det. Hun er så absolutt langt fra tonedøv! En nervøs opptreden sier ikke alt.

Lenke til kommentar
Dama der? Mener du Cindy eller Tone-Lise? Hvis det er Cindy du mener, så kan jeg herved avkrefte det. Hun er så absolutt langt fra tonedøv! En nervøs opptreden sier ikke alt.

5650186[/snapback]

Tone-Lise som nominerte, men begge mangler forsåvidt gehør. Det slår ut på richters skala. Hun må virkelig imponere på fredag hvis hun skal bevise det du sier.

Lenke til kommentar
Dama der? Mener du Cindy eller Tone-Lise? Hvis det er Cindy du mener, så kan jeg herved avkrefte det. Hun er så absolutt langt fra tonedøv! En nervøs opptreden sier ikke alt.

5650186[/snapback]

Tone-Lise som nominerte, men begge mangler forsåvidt gehør. Det slår ut på richters skala. Hun må virkelig imponere på fredag hvis hun skal bevise det du sier.

5650294[/snapback]

 

Er enig at hun må bevise, så absolutt, og konkurransen er hard. Ikke nødvendigvis på grunn av så dyktige motstandere, men at de hun møter er veldig populære blant stemmerne.

Hun har godt gehør, men hun sang ganske surt idag ja. Kan svare på dette siden jeg går i samme klasse som henne.

Lenke til kommentar
Dama der? Mener du Cindy eller Tone-Lise? Hvis det er Cindy du mener, så kan jeg herved avkrefte det. Hun er så absolutt langt fra tonedøv! En nervøs opptreden sier ikke alt.

5650186[/snapback]

Tone-Lise som nominerte, men begge mangler forsåvidt gehør. Det slår ut på richters skala. Hun må virkelig imponere på fredag hvis hun skal bevise det du sier.

5650294[/snapback]

 

Er enig at hun må bevise, så absolutt, og konkurransen er hard. Ikke nødvendigvis på grunn av så dyktige motstandere, men at de hun møter er veldig populære blant stemmerne.

Hun har godt gehør, men hun sang ganske surt idag ja. Kan svare på dette siden jeg går i samme klasse som henne.

5650509[/snapback]

 

 

HEIA WISNu..den stemmen..men heter han WISNU...eller wishnu :s

har hørt folk uttale det forskjellig..hvorfor sa Solveig at det var meget jevnt..og at det bare er å stemme..?? når alexander faktisk fikk over 50% av stemmene?jevnt ja..

Lenke til kommentar

Han heter vel Wisnu?

Og Solveig sier at det er jevnt hver eneste gang. Det har hun fått beskjed om å si, sånn at alle sender noen ekstra stemmer til, sånn at det blir mere penger i kassa til Tv2. Salgstriks kalles det. Avslører seg selv veldig da når han får SÅ mange % av stemmene like etter at det har vært SÅÅÅ jevnt. :roll:

Lenke til kommentar
var jo fryktelig jevnt blant 2-3-4 "plass", med 8, 9 og 10 % av stemmene... så det var jo knepent om hvem som skulle få den andre plassen. Kanskje d Solveig mente.

5651253[/snapback]

 

Var forsåvidt slik eg tolket det også,men som sag over så har det nok litt med å få ekstra kronasjer i kassa :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...