Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen deltagere er okei til å synge, men har sånne " små" greier de gjør konstant når de synger.. Hode fra side til side under hele sangen, øyebryn som går opp å ned, femi bevegelser på "macho menn" , dårlig engelsk, hender som gjør samme greien om og om igjen... Det irriterer meg. Hehe... Er det bare jeg som legger merke til slik?

5626732[/snapback]

 

Jeg irriterer meg over at det er ingen som bruker scenen. de står jo bare opp og ned stiv som en pinne. nei de har litt å lære fra f.eks Bo Bice fra fjorårets American Idol:

 

BoBice32.jpg

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at det er ingen som bruker scenen. de står jo bare opp og ned stiv som en pinne. nei de har litt å lære fra f.eks Bo Bice fra fjorårets American Idol:

 

BoBice32.jpg

 

 

 

De kunne lære endel fra svenskene også. Der er det lagt mer vekt på sceneopptredenen enn i Norge.

Lenke til kommentar
De kunne lære endel fra svenskene også. Der er det lagt mer vekt på sceneopptredenen enn i Norge.

5636516[/snapback]

 

Ikke sett svensk idol, men tror nok de fleste er mer livlig enn oss traurige nordmenn.. ;)

5636792[/snapback]

 

 

Vel, her har vi jo noen eksempler på en deltaker (Sebastian):

 

mms://stream.tv4.se/2005-11-25/sebast!32869,T1L!.wmv? secure=uvffkfOfjv1eZWR8TKScJflKVxUir3GGZULQvXAaQArVk6nKahm0vG(6XHxD2Zp2sAOjzn9sMxOknQ6MbYa(543ycAxKd

rPhCfRdJUrqI3Y!&WMContentBitrate=807000

 

 

mms://stream.tv4.se/2005-11-11/sebastian_karlsson___wal!30929,W3L!.wmv? secure=V5u0JLTV9wcXuEE)Yf(zTL428y3CyV8DoVbclT4tRfH0KW3j8fUlOO9wNKXoXgmiphZk0mxVrPpdvHZLX92hIcUJmGweN

7HAazyIAgqWJ2Ere6jPG0EfsUCRhkOvRWMm&WMContentBitrate=807000

 

 

mms://stream.tv4.se/2005-11-11/sebastian_karlsson___lif!30935,W2L!.wmv? secure=V5u0JLTV9wcXuEE)Yf(zTFELzvb7r(nw7rKE4eLTrU6TiS45sticicBwLDRBZjvtC01UbtfxaYchZRVsC0zHa3cftl7ub

w8WqF4M9nLw2JOS(NsAcbdZVbKHBozptY8O&WMContentBitrate=807000

 

 

Riktig nok rockelåter, men dog mer underholdende enn de norske...

Lenke til kommentar

Idol er ikke oppbrukt! greit det er egentlig bare kurt og margareth som har klart å oppnå noe, kjartan og jorun var bomskudd. Allikevel har jeg store forhåpninger om at årets idol kan bli bra. Vivian og siri helene er begge jenter med stort potensial. selvfølgelig drar idol med seg mange c-kjendiser, og det er egentlig ganske teit.

 

dessuten synes jeg at kåre mangnus berg og solveig kloppen er morsomme :D

 

litt dumt at solveig er gravid :hrm:

idol er i hvertfall bedre en big brother og andre teite reality-program :)

Lenke til kommentar

Hvis vi kun tenker akkurat nå, så er det vel kun Ali som driver med noe. Kurt har gått tom for coverlåter, så mer ønsker vi ikke høre fra ham. Kjartan/Margareth/Jorun hadde én sang hver, før de forsvant, mens Sandra var mye mer i media før, og dukker nå kun innimellom opp i Topp eller lignende.

 

Du blir ikke kjendis av å være med på Idol, det er ihvertfall sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...