L@sse Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Vi får håpe på at wildcard til Melanie. Ho var jo overlegen, spesielt på utsendet Endret 15. februar 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ble som jeg trodde likevel, at Iselin gikk videre. Slag i trynet for Tor Milde Hun går jo videre fordi hun har et sånn sjarmerende vesen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Bra at Iselin gikk videre og det "gossa" meg ut hu Melanie gikk ut. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ser på TV2 sin side der det står "Fra søppelhue til Idol-finalist" Var det Iselin som ble kalt søppelhue i begynnelsen? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Yey, Iselin gikk videre. Herlig jente. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ser på TV2 sin side der det står "Fra søppelhue til Idol-finalist" Var det Iselin som ble kalt søppelhue i begynnelsen? 5612218[/snapback] Jepp, av herr Milde hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ser på TV2 sin side der det står "Fra søppelhue til Idol-finalist" Var det Iselin som ble kalt søppelhue i begynnelsen? 5612218[/snapback] Jepp, av herr Milde hvis jeg ikke tar feil. 5612267[/snapback] Haha! Sjokk, hun er jo utrolig søt da.. Liten person med fin stemme. *Heie på* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tor Milde er nok glad nå tenker jeg. Haha. Han klager på henne hver eneste gang, og likevel går hun videre. Tor Milde har fått en finalist han ikke liker, folkens. Det er fantastisk Gleder meg til finalerundene allerede. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hva tid begynner finalerundene? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Tor Milde er nok glad nå tenker jeg. Haha. Han klager på henne hver eneste gang, og likevel går hun videre.Tor Milde har fått en finalist han ikke liker, folkens. Det er fantastisk Gleder meg til finalerundene allerede. 5612350[/snapback] Hehe, samme her Hadde vært fett å se trynet hans hvis hun hadde stukket av med hele sulamitten! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jess! Dagens favoritter fra min side gikk videre! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hva tid begynner finalerundene? 5612405[/snapback] Semifinalene går hvertfall som følgende: GRUPPE 4 - fredag 17. februar GRUPPE 5 - onsdag 22. februar De to siste semifinalegruppene igjen, så jeg tar en vill gjetting på at første finalerunden begynner uken etter dette igjen. (Var gruppe 3 i kveld) Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Idag gikk 9. og 10. plassen i finalen videre... De kan/bør ikke komme langt.. Idol-Sirihelene... Nei, kanskje ikke... Hun virka totalt uint., i motsetning til Melanie.. Hvorfor gikk ikke hun videre? Og hvorfor vant Iselin??? Tor Milde er nok glad nå tenker jeg. Haha. Han klager på henne hver eneste gang, og likevel går hun videre.Tor Milde har fått en finalist han ikke liker, folkens. Det er fantastisk Gleder meg til finalerundene allerede. 5612350[/snapback] Nettopp... Fordi Tor Milde kalte henne søplehue på audition.. Ikke til henne, om henne, til de andre dommerne etter at hun hadde forlatt rommet... Og da er det jo ikke så utypisk norsk å gi litt sympati-stemmer... Makan!! Btw: Tor hadde jo helt rett! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 For en dårlig gruppa.. Syns ikke av de sang bra. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja, Melanie var soleklar favoritt, så derfor stemte de heller på den som ikke var så sikker av sine favoritter. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja, Melanie var soleklar favoritt, så derfor stemte de heller på den som ikke var så sikker av sine favoritter. 5612541[/snapback] Uff..synes også Melanie var så flink! Utstråling og alt! Hun som har den spesielle stemmen som gikk videre...er veldig spesiell....noen av de engelske ordene blir veldig rare.....men men...synes han gutten var flink jeg..imme bob men han som muligens r kineser? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Melanie var ikke spesielt flink. Hun har kanskje utseende på sin side (i noens øyne), men det er alt. I dag sang hun dårlig. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Melanie var ikke spesielt flink. Hun har kanskje utseende på sin side (i noens øyne), men det er alt. I dag sang hun dårlig. 5612885[/snapback] Jeg synes ikke hun er direkte dårlig, men hun er for ordinær vokalt sett. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Melanie var ikke spesielt flink. Hun har kanskje utseende på sin side (i noens øyne), men det er alt. I dag sang hun dårlig. 5612885[/snapback] Jeg synes ikke hun er direkte dårlig, men hun er for ordinær vokalt sett. 5612957[/snapback] Jeg sa heller ikke at hun er direkte dårlig. Men jeg synes at i dag sang hun dårlig. Hun har synget mye bedre tidligere Uansett, hun er ikke min favoritt. Heier ikke på folk bare fordi de har et pent ytre. Da kunne jeg like så godt heiet på Sandra Lenke til kommentar
kdog Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Uansett, hun er ikke min favoritt. Heier ikke på folk bare fordi de har et pent ytre. Da kunne jeg like så godt heiet på Sandra 5613001[/snapback] Uff, de må kunne synge et par toner riktig for å få min overfladiske stemme (ikke at jeg stemmer i det hele tatt, men) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå