Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tor Milde er nok glad nå tenker jeg. Haha. Han klager på henne hver eneste gang, og likevel går hun videre.

Tor Milde har fått en finalist han ikke liker, folkens. Det er fantastisk  :w00t: Gleder meg til finalerundene allerede.

5612350[/snapback]

Hehe, samme her ;)

Hadde vært fett å se trynet hans hvis hun hadde stukket av med hele sulamitten!

Lenke til kommentar
Hva tid begynner finalerundene?

5612405[/snapback]

Semifinalene går hvertfall som følgende:

GRUPPE 4 - fredag 17. februar

GRUPPE 5 - onsdag 22. februar

 

De to siste semifinalegruppene igjen, så jeg tar en vill gjetting på at første finalerunden begynner uken etter dette igjen.

 

(Var gruppe 3 i kveld)

Lenke til kommentar

Idag gikk 9. og 10. plassen i finalen videre... De kan/bør ikke komme langt..

Idol-Sirihelene... Nei, kanskje ikke... Hun virka totalt uint., i motsetning til Melanie.. Hvorfor gikk ikke hun videre?

 

Og hvorfor vant Iselin???

 

Tor Milde er nok glad nå tenker jeg. Haha. Han klager på henne hver eneste gang, og likevel går hun videre.

Tor Milde har fått en finalist han ikke liker, folkens. Det er fantastisk  :w00t: Gleder meg til finalerundene allerede.

5612350[/snapback]

 

Nettopp...

Fordi Tor Milde kalte henne søplehue på audition.. Ikke til henne, om henne, til de andre dommerne etter at hun hadde forlatt rommet...

Og da er det jo ikke så utypisk norsk å gi litt sympati-stemmer...

 

Makan!!

 

Btw: Tor hadde jo helt rett!

Lenke til kommentar
Ja, Melanie var soleklar favoritt, så derfor stemte de heller på den som ikke var så sikker av sine favoritter.

5612541[/snapback]

 

Uff..synes også Melanie var så flink! Utstråling og alt!

Hun som har den spesielle stemmen som gikk videre...er veldig spesiell....noen av de engelske ordene blir veldig rare.....men men...synes han gutten var flink jeg..imme bob men han som muligens r kineser?

Lenke til kommentar
Melanie var ikke spesielt flink. Hun har kanskje utseende på sin side (i noens øyne), men det er alt. I dag sang hun dårlig.

5612885[/snapback]

Jeg synes ikke hun er direkte dårlig, men hun er for ordinær vokalt sett. :hrm:

5612957[/snapback]

Jeg sa heller ikke at hun er direkte dårlig. Men jeg synes at i dag sang hun dårlig. Hun har synget mye bedre tidligere :)

 

Uansett, hun er ikke min favoritt. Heier ikke på folk bare fordi de har et pent ytre. Da kunne jeg like så godt heiet på Sandra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...