Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes kjæresten til Vivian er flinkere...

Vivian er flink..men kjedelig.

5587268[/snapback]

Kjedelig? Hun viste superstjernetakter i går. Hun har en stemmeprakt, en sjarm og ikke minst en utstråling som overgår samtlige jeg har sett i Idol. Hadde gåsehud gjennom hele sangen.

 

Ørjan bør virkelig ikke barbere bort det skjegget..det er han!!

Så pene øyne gutten har.. :) Kjempekul stil også...og stemme!! HEIA.

5587268[/snapback]

Uflidd og et hår som MÅ vekk. Makan til ekkel Grindheim/lasaron-stil skal man lete lenge etter.

 

Dyktig fyr, men valgte en HELT feil sang. Bommet totalt på refrenget og gikk videre på tidligere prestasjoner og småjenters sms-hysteri.

Lenke til kommentar
Synes kjæresten til Vivian er flinkere...

Vivian er flink..men kjedelig.

5587268[/snapback]

Kjedelig? Hun viste superstjernetakter i går. Hun har en stemmeprakt, en sjarm og ikke minst en utstråling som overgår samtlige jeg har sett i Idol. Hadde gåsehud gjennom hele sangen.

 

 

 

Ørjan bør virkelig ikke barbere bort det skjegget..det er han!!

Så pene øyne gutten har.. :) Kjempekul stil også...og stemme!! HEIA.

5587268[/snapback]

Uflidd og et hår som MÅ vekk. Makan til ekkel Grindheim/lasaron-stil skal man lete lenge etter.

 

Dyktig fyr, men valgte en HELT feil sang. Bommet totalt på refrenget og gikk videre på tidligere prestasjoner og småjenters sms-hysteri.

5587317[/snapback]

 

Her er jeg ikke enig...synes Vivian sang fint..men genereltsett KJEDELIG! Min mening. "Utstrålingen" KAN FAKTISK bli for myeeeee..men vi får se..

 

Ørjan valgte feil sang igår..men hadde fin stemme for det. Fenger meg mer enn Vivian. Også er jeg veldig uenig i at han har en ekkel-stil!

 

Håret derimot...hva skjer Ørjan? Ikke la dem rette det ut...

Endret av VivaLaDiva
Lenke til kommentar
Sikkert mange her inne også som hadde blitt litt frampå om det sammsa hdde skjedd med dem ;)  Syns vel de to virka ganske så greie der de satt eg.

5588301[/snapback]

 

Veldig enig. Det er nok mange av de andre (utstemte) som hadde blitt mye verre.

 

Men det er vel strengt tatt lov å bli litt høy på pæra av 700 meldinger? Det var jo Thomas og Harald som masa om meldinger og slikt.

Lenke til kommentar
han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg...

 

en artist de ser etter?

5588330[/snapback]

 

Meningen er jo at de skal utvikle seg underveis, ikke at de skal være ferdige artister. Jeg så på den lappen som en spøk.

 

Ørjan må forresten se å få av seg det fæle håret og skjegget.

Lenke til kommentar
han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg...

 

en artist de ser etter?

5588330[/snapback]

He he..det med lappen var jo en spøk da.. Da Jorun vant IDOL

så sa hun jo "sinnssykt" 5000 ganger..

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg...

 

en artist de ser etter?

5588330[/snapback]

He he..det med lappe var jo en spøk da.. Da Jorun vant IDOL

så sa hun jo "sinnssykt" 5000 ganger..

5589065[/snapback]

 

 

Det var helt klart en parodi på Jorun. :D

Synes han har en kul humor. Heia Jonas! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...