VivaLaDiva Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Synes kjæresten til Vivian er flinkere... Vivian er flink..men kjedelig. Ørjan bør virkelig ikke barbere bort det skjegget..det er han!! Så pene øyne gutten har.. Kjempekul stil også...og stemme!! HEIA. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Synes kjæresten til Vivian er flinkere...Vivian er flink..men kjedelig. 5587268[/snapback] Kjedelig? Hun viste superstjernetakter i går. Hun har en stemmeprakt, en sjarm og ikke minst en utstråling som overgår samtlige jeg har sett i Idol. Hadde gåsehud gjennom hele sangen. Ørjan bør virkelig ikke barbere bort det skjegget..det er han!!Så pene øyne gutten har.. Kjempekul stil også...og stemme!! HEIA. 5587268[/snapback] Uflidd og et hår som MÅ vekk. Makan til ekkel Grindheim/lasaron-stil skal man lete lenge etter. Dyktig fyr, men valgte en HELT feil sang. Bommet totalt på refrenget og gikk videre på tidligere prestasjoner og småjenters sms-hysteri. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Synes kjæresten til Vivian er flinkere...Vivian er flink..men kjedelig. 5587268[/snapback] Kjedelig? Hun viste superstjernetakter i går. Hun har en stemmeprakt, en sjarm og ikke minst en utstråling som overgår samtlige jeg har sett i Idol. Hadde gåsehud gjennom hele sangen. Ørjan bør virkelig ikke barbere bort det skjegget..det er han!!Så pene øyne gutten har.. Kjempekul stil også...og stemme!! HEIA. 5587268[/snapback] Uflidd og et hår som MÅ vekk. Makan til ekkel Grindheim/lasaron-stil skal man lete lenge etter. Dyktig fyr, men valgte en HELT feil sang. Bommet totalt på refrenget og gikk videre på tidligere prestasjoner og småjenters sms-hysteri. 5587317[/snapback] Her er jeg ikke enig...synes Vivian sang fint..men genereltsett KJEDELIG! Min mening. "Utstrålingen" KAN FAKTISK bli for myeeeee..men vi får se.. Ørjan valgte feil sang igår..men hadde fin stemme for det. Fenger meg mer enn Vivian. Også er jeg veldig uenig i at han har en ekkel-stil! Håret derimot...hva skjer Ørjan? Ikke la dem rette det ut... Endret 11. februar 2006 av VivaLaDiva Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Håper Ørjan vinner idol, synest han er ganske tøff Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som kjenner Jonas eller nå hva han heter? Så han på Senkveld i går og makan til smisking og falskhet har eg aldri sett?. " Det kom 700 sms" wwee Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Noen som kjenner Jonas eller nå hva han heter?Så han på Senkveld i går og makan til smisking og falskhet har eg aldri sett?. " Det kom 700 sms" wwee 5588108[/snapback] Kjenner han ikke, men det er nok ganske mange som blir litt høye på pæra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Sikkert mange her inne også som hadde blitt litt frampå om det sammsa hdde skjedd med dem Syns vel de to virka ganske så greie der de satt eg. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg... en artist de ser etter? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Sikkert mange her inne også som hadde blitt litt frampå om det sammsa hdde skjedd med dem Syns vel de to virka ganske så greie der de satt eg. 5588301[/snapback] Veldig enig. Det er nok mange av de andre (utstemte) som hadde blitt mye verre. Men det er vel strengt tatt lov å bli litt høy på pæra av 700 meldinger? Det var jo Thomas og Harald som masa om meldinger og slikt. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på en ting, var det noen her på forumet som meldte seg på idol? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på en ting, var det noen her på forumet som meldte seg på idol? 5588506[/snapback] sannelig ikke sikker, men jeg tipper det hadde sett noe slikt ut: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på en ting, var det noen her på forumet som meldte seg på idol? 5588506[/snapback] Headcleaver prøvde seg, men ble disket siden han løy på alderen. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på en ting, var det noen her på forumet som meldte seg på idol? 5588506[/snapback] Headcleaver prøvde seg, men ble disket siden han løy på alderen. 5588517[/snapback] Disket? Var han flink nok til å gå videre? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på en ting, var det noen her på forumet som meldte seg på idol? 5588506[/snapback] Headcleaver prøvde seg, men ble disket siden han løy på alderen. 5588517[/snapback] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg... en artist de ser etter? 5588330[/snapback] Meningen er jo at de skal utvikle seg underveis, ikke at de skal være ferdige artister. Jeg så på den lappen som en spøk. Ørjan må forresten se å få av seg det fæle håret og skjegget. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg... en artist de ser etter? 5588330[/snapback] He he..det med lappen var jo en spøk da.. Da Jorun vant IDOL så sa hun jo "sinnssykt" 5000 ganger.. Endret 11. februar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 han virker litt rar ja...forbered seg på talen..også greide han ikke å kommentere det på en sånn måte uten at det virket teit..virket som om han visste at han skulle videre..han er ikke fli nk til å snakke for seg... en artist de ser etter? 5588330[/snapback] He he..det med lappe var jo en spøk da.. Da Jorun vant IDOL så sa hun jo "sinnssykt" 5000 ganger.. 5589065[/snapback] Det var helt klart en parodi på Jorun. Synes han har en kul humor. Heia Jonas! Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 er ikke så dum at jeg ikke skjønte at det var en "spøk"..synes bare at han ikke fikk den frem..var ikke mange som lo i salen da han sa det. *KREMT* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 er ikke så dum at jeg ikke skjønte at det var en "spøk"..synes bare at han ikke fikk den frem..var ikke mange som lo i salen da han sa det. *KREMT* 5589179[/snapback] Ok..den er jeg med på! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Eg lo :!: Vel plassert i senga forran TV`en altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå