Gå til innhold

Den store IDOL-tråden 2006

Anbefalte innlegg

Hørte nettopp de to som gikk videre. Jonas var rett og slett veldig dårlig og fortjente så absolutt ikke å gå videre.

Anders ser ut som en smurf + at han sang heller kjedelig.

Yolanda har størst stjernepotensiale. Hun er pen og se på og høres ut som en popstjerne.

5576351[/snapback]

Ahh, endelig en som er enig! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yolanda har størst stjernepotensiale. Hun er pen og se på og høres ut som en popstjerne.

5576351[/snapback]

Det er jo ikke noe gøy når hun allerede er stjerne! Det morsomme

er heller når folk virkelig blir oppdaget og omgjort til et Idol. :)

5577337[/snapback]

Man kan ikke lage gull ut av gråstein.

Lenke til kommentar
Hørte nettopp de to som gikk videre. Jonas var rett og slett veldig dårlig og fortjente så absolutt ikke å gå videre.

Anders ser ut som en smurf + at han sang heller kjedelig.

5576351[/snapback]

æhæhæhæ, du har dårlig musikksmak! *thihi* :tease:

men seriøst, var det ikke du en av de som heiet på jorun ifjor? :whistle:

Lenke til kommentar

5576351[/snapback]

Det er jo ikke noe gøy når hun allerede er stjerne! Det morsomme

er heller når folk virkelig blir oppdaget og omgjort til et Idol. :)

5577337[/snapback]

Enig, er mye mer spennende å se utviklingen hos folk som bare har sunget foran speilet før de kom med i idol:)

Lenke til kommentar
men seriøst, var det ikke du en av de som heiet på jorun ifjor? :whistle:

5577495[/snapback]

Jeg likte dialekten og mopedbarten hennes. Ble dog mer lunken etterhvert som konkuransen utviklet seg. Den eneste som virkelig sang bra i fjor var Cindy.

Enig, er mye mer spennende å se utviklingen hos folk som bare har sunget foran speilet før de kom med i idol:)

5577523[/snapback]

Utvikling er hyggelig det. Men, problemet er jo at de to soppene som gikk videre aldri kommer til å bli noe mer enn simple baderomsvokalister.

Lenke til kommentar
Jeg likte dialekten og mopedbarten hennes. Ble dog mer lunken etterhvert som konkuransen utviklet seg. Den eneste som virkelig sang bra i fjor var Cindy.

5577544[/snapback]

einige.

synes også hun Yolanda berta burde gått forran han oppskrytte Anders pusen.. men han vinner sikkert hele greia han. og blir en like fin flopp som vår kjære jorunn og kjartan.

Lenke til kommentar
Bare slapp av gutter, hun får sikkert komme inn til slutt når dommerene får velge...

5578213[/snapback]

jeje, hjelper ikke. tipper det blir ræva vinner i år også. idol har blitt et barneprogram.. irriterre vette av meg over publikum! skal faen meg bue til hver minste lille form for kritikk, konstruktiv eller ikke.

samme når jeg så dansefeber på mandag.. jeg blir regelrett flau over publikum. skjønner ikke at produsentene vil ødelegge programmene slik ved å fylle opp salen med bråkete 10 åringer.

Lenke til kommentar

samme når jeg så dansefeber på mandag.. jeg blir regelrett flau over publikum. skjønner ikke at produsentene vil ødelegge programmene slik ved å fylle opp salen med bråkete 10 åringer.

5578285[/snapback]

Værste er at vi ikke hører hva dommerene sier når de hyler som om det skulle være brann...

Lenke til kommentar
skjønner ikke at produsentene vil ødelegge programmene slik ved å fylle opp salen med bråkete 10 åringer.

5578285[/snapback]

Er vel den gruppen som holder de programmene i live med stemmingen sin.

Tviler på at særlig mange litt eldre ville vært publikum though, men for all del, jeg kan ta feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...