Enceladus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kan jeg oppdatere win mediaplayer på win mobile 05 til å kunne kjøre flere formater som feks divX filer? Finnes det noen codecs? Kan jeg bruke vanlige codecs som går til mediaplayeren på pc? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ingen som kan hjelpe meg? 5435959[/snapback] Jeg har ikke funnet noen codecs som man enkelt kan legge inn. Men still spørsmålet ditt i et av disse forumene så kan det være at det er noen som kan hjelpe deg der www.windowsmobile.no www.modaco.com Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ok, tusen takk Skal oppdatere etterhvert om jeg finner noe. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Ta å last ned The Core Pocket Media Player den spiller av blant annet divx, xvid og en "haug andre" formater bl.a. mp4, ac3, matroska, vorbis, windows media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå