bk991 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Her etter en systemgjenopprettning så gikk jeg fra å ha 95 - 100 fps stabilt til å få en ekstremt ustabil fps ( 20 - 100 ). etter systemgjenopprettingen har jeg installert skjerm kort drivere og direct x, jeg har også husket v-sync problemet som ligger i cs. det jeg lurte på om det muligens var, er om det er drivere til hovedkortet. Det som dessverre er noe doh, er da at jeg har rett og slett ikke peiling på pc. Specs: xfx geforce 6600 AMD athlon 64 x2 dual 2,01 ghz 1 gb ram Core processor 3800+ Hovedkort: dunno, noe micro star saker fikk jeg fortalt. Ta gjerne og post linker om dere vet om til drivere som kan løse problemet o.l Thx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Prøv å legge inn drivere til hovedkortet(brikkesettet). Hvilke sikkerhetsprogram har du? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Gjør som efikkan sier, innstaler drivere.. Men syns du ikke denne tråden hadde passet bedre under CS forumet, PC'en din fungerer jo, tross alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå