Jørnan Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Faren min har kjøpt iPod, men filmen vil ikke inn på den! Har prøvd å bare "lime" den inn på iPoden via iTunes, men det fungerer ikke. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Såvidt jeg har skjønt så kan iPod bare bruke QuickTime filer (.m4v). Antagelig er filmen din .avi eller .mpg, og da må den konverteres først. Dessverre må du betale for QuickTime Pro, da den gratis utgaven ikke vil gjøre det. Mulig det finnes andre programmer som kan. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Riktig det. Man må ha Quick Time Pro... sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Er vel ikke bare Quick Time Pro som kan lage Quick Time-filmer. http://www.google.no/search?hs=a8L&hl=no&c...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Men kan jeg konvertere filmene. Har prøvd å laste ned en musikkvideo (kunne ikke bruke Quick Time Pro. Fikk beskjed om at jeg måtte ha vanlig Quick Time) men jeg får ikke overført den til iPoden. Må jeg kjøpe videoer av Apple? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå