Spragleknas Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har nå en snarvei til WAN-miniport oppkoblingen i "Oppstart"-mappa. Er det ikke en mer elegant og bedre måte å gjøre dette på? ....bare lurer.... irriterer meg litt, fakitsk! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 ADSL er jo kobla på heletida Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 nei, må legge inn bruker og pass ved oppstart... det henger, synes jeg. Var greiere når jeg kjørte trådløst (l/p i ruter) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvorfor i svarte må du ha brukernavn og passord? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 eh.. trodde/mente telenor krevde det... eller? (ka faen) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Kjøpe en router som hånterer PPPoE-oppkoblingen, har du et speedtouch 510i-modem kan det lages om til og være en router. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Telenor krever pålogging, men det site året har de lagt påloggingen i ADSL modemet/routeren. Kjøp deg en router og legg inn påloggings informasjonen i routeren. Pass på at du får en router som har støtte for PPPoE..... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå