Gå til innhold

Sony-E P990i - lanseringsdato

Anbefalte innlegg

Har etterhvert bestemt oss for at pappa vil ha den. Er det noen som sitter på noe inside-info om når den blir lansert? Nordialog - vår mobilpartner - sa de antagelig visste mer i midten av februar.

Noe av poenget er at pappa vil ha et fullverdig tastatur, og en ikke altfor klumpete telefon(som q-tek'en). Per i dag bruker han en communicator fra Nokia.

Men SE vet vel etterhvert hvordan de skal lage gode PDA-mobiler i P-serien. Vil derfor anta denne nye modellen blir grei? Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson sa februar til meg. "Alle" sier mars. Så jeg tror ikke det er annet å gjøre enn å vente på at den kommer.

P990i er veldig bra. Operativsystemet kan være litt dumt i starten hvis en har brukt UIQ 2.0/2.1 før, men det er på en måte litt som Series 80. Virker tungvint, men er ganske greit når en blir vant til det. Sykt bra kamera, vledig bra internettleser og QWERTY tastaturet er veldig godt å skrive på. Selve telefonen føles heller ikke så "billig" som resten av P-serien. Er litt mer kvalitet over den.

Vet ikke hvordan synkroniseringen er, men jeg har hørt at den skal være bedre enn tidligere modeller. En liten detalj som er bra også er at tastalåsen er lik S700i. En sånn liten "dings" til å dra ned på siden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...