Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Vakumboks fra speedotions.no koster jo bare 249,- tenkte jeg skulle teste til våren jeg.. Vil jeg merke forskjell ? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Neppe, men spørs hvilken trim du har!? Vakumboks er veldig oppskrytt, etter det jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Vaacumbokser er kun godt for "blodtrimmede" sykler, det vil si sykler med trimsylindere o.l. Selv på disse syklene er effekten minimal, men det skal visst være merkbart i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 fant vel ut relativt fort selv ;P hehe.. eneste jeg har gjort er å skifte røret mellom eksospotta og motoren (heter det svanerøret?) og skiftet dyse i samme slengen... gjør vel ca. 70 nå tenker jeg.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Vakumboks gir vistnok bare litt bedre gassrespons. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Om scooteren din er en 4-takter, så gjør den iallefall ikke noe effektøkning Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Er 2-takter.. men fant ut at det ikke akkurat hadde noe effekt Lenke til kommentar
dellorto2 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Vaacumbokser er kun godt for "blodtrimmede" sykler, det vil si sykler med trimsylindere o.l. Selv på disse syklene er effekten minimal, men det skal visst være merkbart i noen tilfeller. 5525434[/snapback] Merket det veldig godt på mn moped! =) En Suzuki ZR med 50mm Malossi, Gianelli eff-anlegg, Dellorto 21mm, trim coil, høvlet topp å litt diverse, bla vakumbkosen.. fint det! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå