Gå til innhold

Konstruktiv kritikk til min mod?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Nitrob:

Sidedøra var iallfall skremmende lik :p

Forskjellene på det kabinettet og mitt, er vel større viftegrill i front, litt annen utforming på hd brønnen, større "cd-brønn", og et annet frontpanel.... (dessuten så ser ikke min front så bra ut i sammenligning :p;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

liiiiiiten "update"

Da har jeg endelig funnet ei nettside som selger alle delene jeg trenger :w00t:

www.shg.no :love:

Lurer på om jeg skal sende en søknad om spons, da budsjettet mitt strekker seg akuratt langt nok til at jeg får råd til diverse ting, sett bort fra lakk,sandpapir,vindu, og pyntelist....

Ting jeg planlegger å kjøpe:

Viftekontroll

120mm vite m/blått lys (leds?)

120mm viftegrill

Kald Katode Blå (må jeg ikke ha en sånn "transformator" ?)

Sleeve strømper (ikke verktøy)

Kabelforlengelse til hd

Termisk pasta

Til sammen, så kommer dette opp i en pris på 578kr (+frakt).

Før jeg begynte i det hele tatt å tenke på å modde maskinen min, bestilte jeg fra komplett.no ny hd, og 2stk vifter til å ha i kabinettet. Dette kostet tilsammen litt over 1000kr. Jeg har da litt over 600kr igjen å rutte med..... (skulle hatt mer)

Uansett, ting som hullebor, plexiglass, stikksag, lakk etc kan muligens skaffes i lokalmiljøet via naboer, fedre, venner etc, så jeg er ikke urolig for at prosjektet kommer til å gå i dass.... :)

Er det verd å kjøpe sånne pin-uttagere til sleeving, eller går det greit med binders? :hmm:

Lenke til kommentar

Verktøy til sleevs kan du lage selv!

Rett ut en binders slå tuppene akuratt så flate at du kan presse dem ned ved side av molex stiften, det sitter en mothake på hver side som må presses litt sammen så er det bare og trekke forsiktig i ledningen. eller du kan finne et rør som passer akurat utenpå stiften.

For 20/24 pin kontakten tar du to knappnåler helst med stort hode klipp av spissen og slår dem akuratt så flate at du kan presse dem ned ved siden av hver pin

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

wow, skremmende likhet på sidedøra og innsida på mitt kabinett og dem dere legger ut bilde av.....

er fremdeles temmelig sikker på at det ikke er Cooler Master kabinett, though.... :innocent::(

legger ved to bilder,,,, et fra det som jeg har stående inne på rommet mitt, og et tatt fra komplett.no... dere kan jo sammenligne selv.... :p

IMGP1340.jpg

mitt kabinett øverst....

I203715.jpg

Det som er på komplett....

ps: er det mulig å kjøpe nye front-deksler? Jeg mener, siden kabinettene i seg selv er så utrolig like, så burde det vel gå ann å bytte ut fronten? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er 100% sikker på at den sidedøren er akkurat likedan som den jeg har. Tviler på at det er Q-tec. Hver eneste lille detalj stemmer med den som jeg har. Så det er nok et Cooler Master kabbis du har  :yes:

Her er et bilde av et CM Cavalier 3

post-36129-1137352942_thumb.jpg

5443725[/snapback]

jeg har også dette kabinettet jeg regarte med en gang på at det var samme sidedør som jeg har

*støttes*

Endret av kriss99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...