D_KILLAH Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Gidder ikke lese alle postene.. handler fra Norek (samme lager) og de sa at de holder på og legge om ordresystemet og det gjikk ikke helt bra....De spanderte Express pakke på meg iallefall... Lenke til kommentar
jall| Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 vil man ha pakka si fort, så bruk http://www.itbutikken.no har tar det 2 dager ifra du bestiller til du har pakka hjem på døra di. det har det ihvertfall vært for meg. bestilte noen cd'er rundt 12 natt til tirsdag, og etter 15 min, så stod det at pakka var ferdig til å sendes. på onsdagen fikk jeg en telefon der de lurte på om de kunne levere pakken hjem til meg. det er rask levering :smile: med komplett.no pleier det å ta ca 1 uke ifra bestillingen er sendt, til jeg får den hjem. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 19:24, legofred skrev:hmmm. jeg lurer veldig på om de bevisst setter ordrestatusen til "Plukkliste" over lang tid for at kunden ikke skal få muligheten til å slette ordrelinjer. For å ta mitt eget eksempel: Jeg bestilte en P4 2GHZ til kr 1841,-. Prisen har blitt redusert 2-3 ganger siden jeg bestilte. Nå koster den 1595,- Hadde min ordre hatt statusen "Åpen", kunne jeg slettet denne prosessoren fra ordren, og istedet laget en ny ordre kun med denne prosessoren. Da hadde jeg spart ca 120 kr (om man tar frakt i betraktning), mens webshopen hadde tapt/gått glipp av 240 kr. Gjør de dette for å unngå å tape penger på egen treghet? Bare lurer....Arrrg.legofredFBI Send en mail å spørr om å få redusert prisen... Er det noen som er hjelpsomme så er det komplett gjengen... Det meste løser seg med en mail. Lenke til kommentar
legofred Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Send en mail å spørr om å få redusert prisen...Er det noen som er hjelpsomme så er det komplett gjengen... Det meste løser seg med en mail. Gjorde det, samtidig som jeg sa at jeg vurderte å trekke ordren. Da fikk jeg svar dagen etterpå: "Varene er nå sendt". Uten noe videre kommentar til mine synspunkter. Nå håper jeg bare alt er ok, selv om varene ble sendt fredag den 13. Fredrik Det billigste blir ofte dyrest. Lenke til kommentar
nattogdag Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Fint med mail!.............om man får svar!..........(se innlegg om multicom) Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Det er enda bedre å ta en telefon... Jeg fikk kjempebra behandling når jeg ringte og lurte på noe. Selgeren gjorde til og med unntak fra vanlig praksis :smile: Lettere å få ordna ting når selgeren snakker med en "ekte" person og ikke bare kan klikke bort et problem... Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Jeg ringte komplett idag. Og selgeren var like overrakset som de 20 andre jeg har snakket med om hvor lang tid det hadde tatt. Og han lovte også som de 20 andre at han skulle ta tak i det og få den sendt. Jeg spurte han om det som flere andre i det innlegget her har snakket om, altså det å få redusert prisen til dagen priser. Og det sa han faktisk ja til. Så nå har jeg spart 500 kr på hele pakken :smile: Ikke dårlig komplett! Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 En annen løsnong er å bestille varer på nytt der de er billigst og benytte seg av angrefristen når de "uønskede" varene kommer. Lenke til kommentar
Unicr0n Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 18:35, Wildl skrev:En annen løsnong er å bestille varer på nytt der de er billigst og benytte seg av angrefristen når de "uønskede" varene kommer. Men det kan vel fort bli en evig sirkel.. og så må man jo bare vente enda lenger. Jeg skulle gjerne ha betalt 500 kr ekstra hvis jeg kunne fått dem idag. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 01:02, skrev ufo:Be dem sende det NÅ, ellers kjøper de et annet sted ... om de ikke vil ha pengene dine, så trenger de ikke få dem heller mener jeg. :wink:Å sende et stk skjermkort i løpet av en uke er ikke noen stor prestasjon imho. HØH! Som om det hjelper! prøvd det... eg sendte: Bare sørg for at den blir sendt i dag du, hadde forventa at den blei sendt på onsdag eg men den gang ei. Er dere blitt for store? andre webshopper sender da på dagen. Svar: Vi er ikke blitt for store men situasjonen er som jeg beskrev i tidliger mail at det har gått noe galt med inføringen av det nye systemet. Eg svarte så: Takk for fint sammarbeid, sørg for og slette orderen. Takk for mange fine order, men no ville vist dykk ikkje selje meir til meg. ******** Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg hadde samme problemet med komplett.no Bestilte 2 mobiltelefoner av dem. Etter 5 virkedager stod ordren enda åpen, så jeg ringte dem og spurte hva som foregikk...de unnskyldte seg med at lageret var under ombygging Unngå komplett.no hvis service & hurtighet ved leveranse teller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå