Gå til innhold

Komplett.no


Anbefalte innlegg

2002-09-01 Plukkliste

 

Dette har det stått på bestilingen min i over en uke nå. Når jeg ringer inn så sier de at de gjør om lageret. Men hvor lang tid kan det ta og plukke noen varer? Bestilte et skjermkort noen dager etterpå, det fikk jeg med en gang.... Er dette en dårlig unnskyldning for at det jeg bestilte ikke var på lager alikevel?

 

Alltid handlet på komplett pga godt utvalg. Men dette begynner å bli irriterende!

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Unicr0n på 2002-09-10 21:02 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Unicr0n på 2002-09-10 21:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg på mandag bestilte deler til en PC jeg skal bygge, ble det gjort oppmerksom på at man kunne risikere noe lengre leveringstid pga ett eller annet som de holdt på å omorganisere eller noe slikt, husker ikke nøyaktig. Dette er vel årsaken.

 

Har handlet ofte hos Komplett, og har så langt hatt kun positive erfaringer både når det gjelder levering, support og reklamasjon. Microplex har også overrasket meg i positiv retning flere ganger (godter!!!), men har hatt et par skrekkopplevelser med andre nettbutikker.

 

Selv kunne jeg aldri tenke meg å klage om det tok ei uke å få varene levert. Hvis man trenger noe der og da, går man i butikken på hjørnet...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-11 17:56, MaxPain skrev:

Så bestill ekspress pakke da om det haster så sinsykt.


Ting tar tid i det virkelige liv, get used to it.



 

det er vel ikke sendinga som er problemet.. heller det å få varen til posten i det hele tatt. Og ja.. jeg syns 10 dager er for mye når alt er på lager.

Lenke til kommentar

Regner ca 1uke fra bestilling til mottatt som meget bra!.....

Billigere man skal ha varen....lengere tid tar det!.............

Kan jo være for å få med forventet prisfall?......1-2 uker kan bety mye for prisen!

Da kan det være varen koster det sammme andre plasser også!

SÅ TID FRA BESTILLING OG PRIS HØRER SAMMEN!

Lenke til kommentar

Samme "problem" her, selv om ordrestatusen min bare har vært "Plukkliste" i 3 dager nå. Synes likevel det er dritt, da jeg bestilte for over 14 dager siden, og likevel må vente flere dager ekstra etter at alle varene er kommet inn til lager. Sendte en mail idag, og svaret var "Jeg antar at det blir sendt i dag".

 

Trodde systemet var slik at man først tar for seg ordreseddelen, finner frem alle varene som står på den, pakker alt i en pakke, og sender den avsted?

 

Hvis det tar en dag for hver vare som skal finnes frem, får jeg ikke varene før om 14 dager, og da er verdien redusert med hundrevis av kroner, noe som gjør at jeg istedet kunne brukt en dyrere webshop og fått varene med en gang og likevel spart kroner. Ellers har jeg inntrykk av at komplett.no bra, selv etter å ha lest den store mengden negativ omtale.

 

legofred

Lenke til kommentar

Jeg har også en bestilling inne hos Komplett.no nå og sendte mail hvor jeg spurte om de sendte delene i dag. Svaret var:

 

------------------------------------------

Hei

 

Varene er ikke sendt ennå da vi ligger et par dager etter på lageret,

vi sender varene så fort vi kan.

 

Mvh Eirik

Komplett.no - Salg, tlf: 33 47 14 00,

http://www.komplett.no

-------------------------------------------

 

Men jeg har handlet hos Komplett.no flere ganger og har ikke no vondt å si om dem.

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-12 15:57 ]

Lenke til kommentar

Det har stått plukkliste på min hele tiden. Det er jo tydelig at den ikke er påbegynt. Burde den ikke da stått som åpen?

 

Så på flere av de tingene som er på min ordre er jo nå på ukens tilbud... kunne jo spart 400-500 kr bare der... Skulle bare ønske de kunne gitt meg et ordentlig svar når jeg ringer ditt. De jeg har snakket med sier at de skal purre på forsendelsen. Men til dags dato står det: 1/9 Plukkliste.

 

[ Denne Melding var redigert av: Unicr0n på 2002-09-12 16:12 ]

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er det hva det koster i øyeblikket man bestiller som teller, og Komplett har rett til å sette ting på tilbud når de vil. Likevel er det irriterende å måtte betale dagens priser for gårsdagens teknologi. Enten må man få varene raskt, eller til priser som ligger på dagens nivå, mener jeg.

 

legofred

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er det hva det koster i øyeblikket man bestiller som teller, og Komplett har rett til å sette ting på tilbud når de vil. Likevel er det irriterende å måtte betale dagens priser for gårsdagens teknologi, pga treige leveringer. Enten må man få varene raskt, eller til priser som ligger på dagens nivå, mener jeg.

 

legofred

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er det hva det koster i øyeblikket man bestiller som teller, og Komplett har rett til å sette ting på tilbud når de vil. Likevel er det irriterende å måtte betale dagens priser for gårsdagens teknologi, pga treige leveringer. Enten må man få varene raskt, eller til priser som ligger på dagens nivå, mener jeg.

 

legofred

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er det hva det koster i øyeblikket man bestiller som teller, og Komplett har rett til å sette ting på tilbud når de vil. Likevel er det irriterende å måtte betale dagens priser for gårsdagens teknologi, pga unødvendig treige leveringer. Enten må man få varene levert raskt, eller til priser som ligger på dagens nivå, mener jeg.

 

 

legofred

Lenke til kommentar

hmmm. jeg lurer veldig på om de bevisst setter ordrestatusen til "Plukkliste" over lang tid for at kunden ikke skal få muligheten til å slette ordrelinjer. For å ta mitt eget eksempel: Jeg bestilte en P4 2GHZ til kr 1841,-. Prisen har blitt redusert 2-3 ganger siden jeg bestilte. Nå koster den 1595,-

 

Hadde min ordre hatt statusen "Åpen", kunne jeg slettet denne prosessoren fra ordren, og istedet laget en ny ordre kun med denne prosessoren. Da hadde jeg spart ca 120 kr (om man tar frakt i betraktning), mens webshopen hadde tapt/gått glipp av 240 kr. Gjør de dette for å unngå å tape penger på egen treghet? Bare lurer....

 

Arrrg.

 

legofred

FBI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...