luminenz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Min gamle celeron socet 478B prosessor ble akkurat ødelakt, kan jeg erstatte med alle sorter prosessorer som går under socet 478 da ? Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det skal vel ikke være noe problem, men det er neste billigere og kjøpe nytt hovedkort og cpu egentlig. Hvis du skal ha pentium da... For de koster oppmot 2k og for den prisen får du en amd athlon 64 3200+ og et hovedkort for Men ikke skyt meg hvis jeg tar feil da Lenke til kommentar
luminenz Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe Har ikke så mye penger atm, så jeg skal bare erstatte den cpu'n som ble ødelakt en 2,2 ghz... koster 505kr + frakt, så jeg overlever nok med den Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det kommer an på hva slags hovedkort/chipset du har, de nye Celeronene er basert på Prescott-kjernen og hvis hovedkortet ditt er for gammelt, vil det ikke fungere. (chipsett det garantert fungerer på er i848/865/875). Lenke til kommentar
radiated Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Se om du får tak i en Northwood på brukmarkedet. Burde ikke bli for vanskelig, mange som har de gamle P4 tenker på å oppgradere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå