DreamT Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei å hei! Bestile ny harddisk til Pappa i dag, en Hiatch 160 gb! Det jeg plages med er att det står to hardisker inn i pcn akkurat nå og jeg kommer ikke til på venstre siden ( hvis du ser pcn foran fra), fordi det er en plate i veien, som hovedkortet sitter fast på! Så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få ut hardiskene? Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Disker sitter ofte i en liten 'boks' som skal løftes ut av PC'en. Boksen løsnes med en liten låsearm, det er også mulig det sitter en skrue som holder den fast. Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Skal jeg ta ut hele boksen da? Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg får ikke ut boksen sjø, det et helt mongo system! Vær så snill og hjelp Lenke til kommentar
DreamT Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113046&view=detailed Slikt kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå