tod Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Seriøst! er desperat her! Den lille forsterkeren til min Logitech Z-560 er ødelagt, skurrer og hyler når jeg justerer volumet.. Er de noen som kan selge meg en sånnen? eller vet vor jeg kan kjøpe? PLIIIIS SVAR! Sitter her med møkka headsett! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 gir den lyd ,og bare skurrer når du skrur opp osv ? isåfall, hva har du koblet til ? pc ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 er det gammelt da? når det ble krøll på mitt z-2200 så kontaktet jeg bare logitech og fikk valget mellom nytt anlegg eller penga tilbake. Lenke til kommentar
tod Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Den virke sån ca O.K vis jeg har ei Varme lampe iver chippen og er helt iro(samt ikke skrur på volumet) Lenke til kommentar
tod Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 er det gammelt da? når det ble krøll på mitt z-2200 så kontaktet jeg bare logitech og fikk valget mellom nytt anlegg eller penga tilbake. 5438134[/snapback] Kjøfte den for LENGE siden... var ikke direkte fra Logitech, trur du de sender en ny om jeg tar kontakt? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 hvor lenge er "LENGE siden" da ? Lenke til kommentar
tod Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 hvor lenge er "LENGE siden" da ? 5441182[/snapback] Et år eller mere Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 jeg kjøpte min gjennom m-shop og tok kontakt med logitech via di. men mitt var bare 6mnd gammelt da. vet ikke hvor lang garantien egentlig er.. verdt å sjekke. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er vel 2 års garanti, om ikke mer! så ta kontakt. Lenke til kommentar
tod Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Er vel 2 års garanti, om ikke mer! så ta kontakt. 5443009[/snapback] Nice ! men vor tar jeg konakt? Trur jeg bestilte det fra Komplett.no Fins vel ikke no norsk Logitch kjede... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 logg inn på komplett, og finn frem til bestillingshistorien din! klikk inn på ordreren og trykk på "retur med garanti" elns.. om du er sikker på at du får ny.. kan være lurt å sende mail først. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 ja ta en tlf til komplett, enklest det. enten fikser de det slik at de tar kontakten med logitech for deg, eller så gir de deg hvertfall kontakt infoen. logitech har kontorer i norge såvidt jeg forstår. de har også hatt endel problemer med flere av anleggene sine så det burde nok gå greit hvis du bare forklarer saken til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå