migestian Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hva burde jeg gjøre for å få overklokket kortet mitt best mulig uten at det "sprenger". Jeg har et 6800 kort, har prøvd meg med noe overklokking. Vanlig temp. ligger på 45, kommer noen ganger over 50 og sånn. Er det farlig? Jeg får helt rompe benchmark, 3800. Hjalp ikke å sette inn 2 GB ram heller(hadde 1GB) Steg vel med 200 benchmark tror jeg. Uten overklokking får jeg vel 2800. Hva feiler det pc'en min? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg skjønner ingenting om hva du mumler om jeg... Tror du må forklare deg litt bedre. For å si det sånn skjermkortet ditt sprenger ikke ved 50c (jeg tror du trenger eksplosiver hvis du skal sprenge det). En hovedregel er egentlig å klokke til du får artifacts/ustabilt, for så å klokke litt ned igjen Hva er rompe banchmark? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg ville prøv å låse opp noen Pipelines (Link) Lenke til kommentar
migestian Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Er ikke så lett å forklare seg... vet ikke helt selv hva jeg snakker om. Jeg får ikke overklokke det mer en 425/800 mhz eller noe av nvidia da Som sagt så er jeg njuub på det greiene her. 3500 benchmark tror jeg at jeg får. Det kjedligste er ikke det da, det kjedeliste er at jeg ikke kan kjøre battlefield på rimelig bra grafikk, noe jeg SYNS jeg burde EDIT: Var på omega drivers... det er bare drivers til eldgamle nvidia drivere da, når de hadde drivere som het 60.ett eller annet, det nyeste nå er vel 89? Endret 16. januar 2006 av stiquan Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er ikke så lett å forklare seg... vet ikke helt selv hva jeg snakker om.Jeg får ikke overklokke det mer en 425/800 mhz eller noe av nvidia da Som sagt så er jeg njuub på det greiene her. 3500 benchmark tror jeg at jeg får. Det kjedligste er ikke det da, det kjedeliste er at jeg ikke kan kjøre battlefield på rimelig bra grafikk, noe jeg SYNS jeg burde EDIT: Var på omega drivers... det er bare drivers til eldgamle nvidia drivere da, når de hadde drivere som het 60.ett eller annet, det nyeste nå er vel 89? 5448525[/snapback] Last ned Rivatuner (Trykk på "I Agree") Det er et veldig bra program som du kan klokke med. Omegadrivers har desverre sluttet å modifisere Nvidia drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå