Gå til innhold

hvor er vifteplassene?aopen h600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har hørt snakk om noe sånt før. virker for meg som der finnes to utgaver av hvert kabinett i serien. en med 80mm vifter, og en med 120mm vifter. i hvertfall med H600B. har enda igjen å finne noe om versjonen med 120mm vifteplasser, men hvis det er det du har, så er det det du har.

egentlig er det vel like greit. 120mm vifter er mye mer praktisk spør du meg. bråker mindre, og man kan sette en radiator der også, så lenge den ikke er for diger. bare skaff en 120mm vifte i stedet, så fikser du det problemet. kan anbefale papst, men det var kanskje litt off topic.

Lenke til kommentar
Her ser du hvor vifteplassene er, på nederste bildet

Det hjelper å trykke på produktinformasjon eller produsent på linkene  vedsiden av produkt anmeldingene :)

5434212[/snapback]

det stemmer ikke..

jeg har kun vifteplass til 1stk 120mm!

jeg har ikke vifteplass på de punktene på bildet

5434287[/snapback]

Kan du ta noen bilder?

Har bygget en del maskiner med disse kabinettene, (sort) ingen 120mm vifteplasser der...

Lenke til kommentar

Stemmer at det er to versjoner. Har selv den første med 5 80mm og en 6-kanals viftestyring. Anbefalte til en kompis (og bygde), men det viste seg at hans kom med kun en 120mm i bakkant og en trakt over CPU.

Det er egentlig ikke så farlig uten de innsugene foran om du ikke har varme disker foran. De innsugene foran er nemelig ikke så veldig effektive (umodifisert vel og merke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...