Gå til innhold

XC shuttle prob

m1ck

Anbefalte innlegg

Jeg har en splitter ny Aopen XC Cube EZ65-II socket 478..

Jeg satt i alt jeg trengte å skulle slå den på, men etterhvert så stopper den bare opp..

Det som har kommet flest ganger er den lille streken som blinker før den går i windows, men den går aldri videre. Noen som har vært innom dette problemet, eller vet om noe det kan være?

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først vil eg jo seia at den barebone PC'en du har kjøpt ikkje er ein Shuttle, som forøvrig berre ein av leverandørane av barebone PC'ar, men Aopen sin versjon av denne typen Small Form Factor datamaskiner. Du seier at du putta alt oppi og starta, men for å hjelpa deg treng vi meir info enn dette. Har du internt skjermkort eller eit separat kort du "putta oppi". Kva med minnebrikkene dine eller straumforsyninga. Alle desse tinga kan vel føra til at Windows ikkje vert skikkeleg lasta. Sikkert manga andre ting og, men poenget er at vi treng meir info.

Lukka te!

Lenke til kommentar

nå har jeg funne ut sånn ca hva det er.. En venn av meg har helt samme hdd som meg så vi testa.. Min funka i min og hans pc, men hans funka bare i min og ikke hans. ps; det er han som har barebone, ikke jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...