tigergutten Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sitter her og er småforvirret over hele iTunes.. er det ikke mulig å lage egne mapper på en iPod? Dersom jeg ønsker å ha det slik jeg har det på pc`en: metallica _garage inc (med sanger "inni") _kill em all (med sanger) Absolute Rock Classics (med sanger) Absolute Music _12 _13 osv.. er ikke dette mulig? Om dette ikke er mulig kan jeg altså ikke sette på en mappe/"cd" og spille gjennom den.. Dersom info på mp3-filene ikke er korrekt, så vil ikke de ulike sangene sorteres korrekt etter album o.l. heller... og jeg orker ikke å pønsje inn dette selv Noen som tar seg tid å informere en uvitende tosk her Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hmm, du kan jo endre flere filer på en gang, og f.eks legge alle sangene under et album navn. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jepp, det stemmer Lord... det er en måte å fikse det hele på.. men må si jeg er MEGET skuffet over Ipod sin måte å organisere på.. blir fort rot om ikke automatikken med rett navn, album, type osv er rett.. (noe som er veldig vanlig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå