zoltax Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ok, jeg kjøpte meg en Liknksys WRT54GL for jeg ble lei av D-Linkens uberegnelige humør, det var stor glede da jeg fikk min pakke fra Netshop.no som inneholt min nye Router, det var og stor glede da hurtig installeringen gikk knirkefritt og jeg kom på nett, men gleden sank til et minimums nivå når jeg gikk inn på routeren for å stille litt på den. For når jeg kom inn på den så var ALT på SPANSK det hadde ikke gjort meg noe hvis jeg hadde kunnet SPANSK men det kan jeg ikke, så spørsmålet er, hva gjør jeg?? Og hvilken firmware er best til denne routeren, hvis enn vil ha litt oversikt og GOD sikkerhet?? untitled.bmp Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Du behøver ikke ny firmware Et annet tips kan være å resette boksen (hold inn resetknappen i 10-15 sek) Endret 13. januar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har du sjekka www.linksys.com ? Ellers, som stolt neandertaler så bidrar jeg med: http://www.freetranslation.com/ Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 skal vel kunne skifte språk via cd plata som følgte med Lenke til kommentar
zoltax Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Har du sjekka www.linksys.com ?Ellers, som stolt neandertaler så bidrar jeg med: http://www.freetranslation.com/ 5434054[/snapback] Har fått den sia av min "morsomme" fetter, men skal prøve å skifte det med cd-plata og skal se om det skjer noe når jeg restarer Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Enten Administración - og så Factory Defaults (aner ikke hva det skulle hete, men det er det 4. undervalget på min WRT54GS). Kryss av for "Si senorita" og klikk på Save (hva nå det måtte hete). Da blir ruteren gjenopprettet slik den var da den kom fra fabrikken. Hjelper ikke det, må du nok prøve CDen. linksys.com hadde ingen firmware å laste ned i det hele tatt til WRT54GL. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Firmware ligger på cd-en som tidligere nevnt, men det er sikkert ikke den nyeste akkurat. Så det enkleste er å gå inn på linksys sin internettside for å laste ned firmware. Jeg for min del har lastet ned firmware fra www.linksysinfo.org, der en finner alternativ firmware. Firmwaren jeg bruker er fra Tarifa, der kan jeg bl.a variere sendestyrken. Så last ned det som passer til ditt behov og vær glad i en god ruter, med rett firmware. Endret 13. januar 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
zoltax Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Funka ikke å restarte den, funket ikke med cd'en, funka ikke å gjenopprette fabrikk instillingene, fant ikke no firmware på linksys.com og fant ikke no firmware til WRT54GL på linksys.org. Sombody must know what to do? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Få hjelp av noen som har samme router på et forståelig språk og kan guide deg, eller søk gjennom menyene til du finner Espanol og endre det til Ingles.... Endret 13. januar 2006 av la7dfa Lenke til kommentar
egiuel Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Logg deg inn på routeren via Web interfacet og gå igjennom menyene. Du finner trolig en drop down boks eller noe slik hvor du kan velge språk. Prøv og feil. Dersom du ikke får det til så send den tilbake til netshop. Lykke til Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sitat fra Google: Please note, that the WRT54GL is exactly the same hardware as a WRT54Gv4. Så bruk linken min over, eller bruk original firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå