· Kebabkongen · Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Har en Pioneer VSX409 receiver med 5.1 analoge innganger med vanlige rca plugger. Hvis jeg har forstått det rett har VGA kabelen/pluggen til XBOX 360 optisk digital ut (SPDIF). Jeg trenger en overgang mellom disse. Finnes det en adapterer/konverter som gjør om optisk digital til 5.1 analog rca? (eller kan jeg bare kjøpe meg en ny receiver med optisk digital inngang?) Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) (eller kan jeg bare kjøpe meg en ny receiver med optisk digital inngang?) 5434018[/snapback] Hvis du har råd bør du absolutt gjøre det.den reciveren du har er mildt sagt utdatert. For eksempel Pioneer VSX-915. Den ble valgt til årets beste surroundreciver i budsjettklassen av Lyd&Bilde. Endret 13. januar 2006 av Morten K Lenke til kommentar
· Kebabkongen · Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Men hvis jeg ikke kjøper ny receiver da? Finnes det noen form for slik konverter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå