Gå til innhold

Acer AS 3023WLMi; noe å satse på?

LowBalls

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderte denne pc'n selv før jeg kjøpte, men ble litt "skremt" av at det var en amd sempron prosessor. Hørte mye om støy og varme med amd sine prosessorer. Vet ikke om dette er en "mobil" utgave, eller om det er en stasjonær-prosessor i en laptop.

Uansett. Dersom du har muligheten for å legge i noen hundrelapper ekstra får du en, etter min mening, bedre maskin i Toshiba M70-144. Denne koster ifølge prisguiden på hw fra ca 9200.

Den har x700 skjermkort, og Pentium M prosessor på 1,73 ghz. Min greier opp mot 3 timer med lett bruk, dvs. kun surfing/word o.l. uten eksterne ting tilkoblet.

Ser at oppgitt batteritid varierer fra 2t26min til 2t56min.

Bare som et tips...

Lenke til kommentar

Jeg har selv denne maskinen, og det er en mobil sempron prosessor som sitter i. Jeg synes ikke vifta er noe irriterenes, jeg spilte Swat 4 her om dagen, og vifta går litt mer da, men ikke noe bråkete synes jeg da :)

Jeg hadde en fujitsu-siemens før denne, og merker stor forskjell på viftestøyen, glad jeg skiftet til Acer!

Lenke til kommentar

ok.. takker for så mang bra svar her nå ;)

så konklusjonen er at dette er et bra kjøp, med hensyn til pris, batteri, støy og ytelse?

jeg vil vel ikke merke støy under vanlig surfing? lillebroren min har en tundra 1557 og den syns jeg ikke bråker, vil denne bråke mye mer tror dere?

vanskelig dette her, nå må jeg bare finn ut hva jeg skal prioritere. enten bærbar data eller 42" plasma :hmm::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...