LowBalls Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ok.. takker men er det ingen som kan si noe om batteritiden? holder den 3timer med vanlig word og internett bruk? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 ok.. takker men er det ingen som kan si noe om batteritiden? holder den 3timer med vanlig word og internett bruk? 5754081[/snapback] skal prøve så fort jeg får tid! men det er jo klart det ikke funker hvis jeg driver med så alt for mye! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) hehe... men håper du for testa så fort som mulig da Endret 16. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 sånn, tok en liten test! hold ca to og en halv time...da var winamp, msn, limewire oppe. samtidig som jeg surfa Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 ok det burde vel holde det antar jeg... får vel ikke noe bedre til den prisen? eller? og i tillegg klarer cs og en del andre spill bra, så blir det nok denne.. Lenke til kommentar
c-man Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Vurderte denne pc'n selv før jeg kjøpte, men ble litt "skremt" av at det var en amd sempron prosessor. Hørte mye om støy og varme med amd sine prosessorer. Vet ikke om dette er en "mobil" utgave, eller om det er en stasjonær-prosessor i en laptop. Uansett. Dersom du har muligheten for å legge i noen hundrelapper ekstra får du en, etter min mening, bedre maskin i Toshiba M70-144. Denne koster ifølge prisguiden på hw fra ca 9200. Den har x700 skjermkort, og Pentium M prosessor på 1,73 ghz. Min greier opp mot 3 timer med lett bruk, dvs. kun surfing/word o.l. uten eksterne ting tilkoblet. Ser at oppgitt batteritid varierer fra 2t26min til 2t56min. Bare som et tips... Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har selv denne maskinen, og det er en mobil sempron prosessor som sitter i. Jeg synes ikke vifta er noe irriterenes, jeg spilte Swat 4 her om dagen, og vifta går litt mer da, men ikke noe bråkete synes jeg da Jeg hadde en fujitsu-siemens før denne, og merker stor forskjell på viftestøyen, glad jeg skiftet til Acer! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 ok.. takker for så mang bra svar her nå så konklusjonen er at dette er et bra kjøp, med hensyn til pris, batteri, støy og ytelse? jeg vil vel ikke merke støy under vanlig surfing? lillebroren min har en tundra 1557 og den syns jeg ikke bråker, vil denne bråke mye mer tror dere? vanskelig dette her, nå må jeg bare finn ut hva jeg skal prioritere. enten bærbar data eller 42" plasma Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 smell til med en bærbar du strålende fornøyd med min ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå