Oldie Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ja, det er faktisk ganske så ubegripelig. Hvorfor klarer ikke HW-no å justere klokken på forumet til riktig tid?? Please. La det være i orden i morgen tidlig!? Den timen feil har jo pågått i månedsvis!(Og om noen har påpekt problemet før og det er veldig vanskelig å rette opp av tekniske årsaker, så beklager jeg meget...) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei, gå til Kontrollpanel -> Foruminnstillinger -> GMT+1 Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Legg merke til når ditt innlegg er registrert postet og sjekk klokka... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Gjør som JohndoeMAKT sier så skulle det være i orden. Evnt. slå av sommertid samme plass. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=402051 Endret 13. januar 2006 av Pingla Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er ikke den første som påstår at folk prater tull. Men: Fouminnstillinger i kotnrollpanel finner jeg da ingenting om. Og klokka på maskinen er synkronisert med hva som forøvrig er Norges standard... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 da anbefaler jeg deg å gnikke deg i øynene å gå på kontrollpanel og så gå på fouminstillinger.. der finner du instillingene for klokka. Klokka på forumet er forøvrig helt rett, og synkroniseres akkurat slik som klokka på din maskin. Er instillingene dine i kontrollpanelet som er feil. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 OK, f.eks. Stig-Arne. Ta en prinst-screen av kontrollpanel og legg ut. Mine øyne er ute av stand til å finne det valget. På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Vel, ikke vanskelig å finne. Endret 13. januar 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Da takker jeg og bukker, nå er alt som det skal være når det gjelder klokke og HW-forumet(men det var da pokker så vanskelig det skulle være...). Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Da takker jeg og bukker, nå er alt som det skal være når det gjelder klokke og HW-forumet(men det var da pokker så vanskelig det skulle være...). 5434227[/snapback] Hadde du lest annonseringen vedr. forumklokken i dette forumet hadde det blitt enklere. Problemet løst, tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg