Gå til innhold

Tiger med oversikt *take 2" -- kritikk

Anbefalte innlegg

Dette bildet tok jeg i Kr.sand dyrepark sist sommer. Jeg har posta det før ,men har nå gått tilbake til det og eksprementert litt med å sette på en ramme,samt justert noen av fargene litt.

Det store spørsmålet er vel egentlig om jeg skal prøve å fjærne kvistene i forkant eller om jeg skal la dem være der.

Jeg er veldig usikker på dette, er det noen som har noe ideer ?

post-63833-1137180498_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns kvistene burde fjernes.

Personlig likte jeg ikke den blurren som var lagt på i bakgrunnen, den var for uskarp lissom. Skjønner at det blir rotete hvis det er helt klart, men litt mindre blur :)

Og en liten ting til... jeg likte ikke akkurat den ramma, var bare i veien, spør du meg da.

Lenke til kommentar

Bakgrunn.. funny you should mention that..

Det som er morro med den bakgrunnen er at jeg har ikke gjort skvatt med den. Og er heller ikke helt 100 pst på hva jeg skal gjøre.

Det bildet her er tatt med ett Sigma 70-300 F4-5.6 APO objektiv. Og Bokeh som det objektivet produserer suger noe helt sprøtt.

Jeg har tenkt litt på å få PS til å blurre den til,men da jeg fremdeles er på lærestadiet med PS har jeg ikke lekt med det ennå.

Når det kommer til dette med rammen er dette også noe jeg driver å lærer meg. Jeg tenkte en nøytral sort ramme er såpass enkelt at det kan jeg ikke gjøre så veldig galt. og i dette tilfellet syntes jeg den passer ganske greit. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for at den skal bli mer spennende.

Alle tips taes imot med takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...