DanieI Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det er vell noe vi alle lurer på. Lenke til kommentar
2DG Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det koster flesk, men så kjøper jeg det aldri heller. Folk kjøper for meg fordi jeg er så kul. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Smash er jo faktisk en av de få tingene med sjokolade på som er godt. Jeg vet ikke hva kilos prisen på Smash er, men jeg tviler på at den er mye høyere enn si Pops, After Eight o.l. Se de nye pakkene med sånn Crispy Daim, de er dyre de. Er du gjerrigknark så har Rema 1000 noe lignende Smash. Det smaker litt mindre, er litt mer salt, og har veldig god konsistens i følge meg selv. Om de har klart å bygge et rykte som gjør til at de kan ta ekstra betalt, så gjør de selvfølgelig det. Folk kjøper det likevel. Endret 20. oktober 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Om du mener smash koster mye så be om omvisning på nidar. Da kaster de smash etter deg. Og det er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå