Gå til innhold

Hvorfor koster Smash så mye?

willbend

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

1 pakke ekstra er mye bedre og varer mye lengere. dessuten er det billigere <3

men smash er alt for salt, og funker som lakserende middel for meg. :p den siste trengte dere ikke vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor SMASH koster så mye? Fordi DU kjøper den til den prisen. MAO så lenge den selger til den latterlige prisen.. hvorfor skulle man gjøre den billigere?

Forretningslære tross alt..  ;)

5469092[/snapback]

Takk :) Endelig en som skjønner ^^

Lagde ett inlegg omd ette tidligere :)

Lenke til kommentar
Med den lakserende effekten smash har på meg er jeg glad jeg ikke har råd til mer enn en pose....

5470483[/snapback]

hehe, kanskje det er ett påbud fra helsemyndighetene eller noe? For å holde mesteparten av Norge på en noenlunde ideel vekt? :p

Lenke til kommentar

Smash er helt fantastisk i små mengder og jeg greier ofte å ha en pose i nesten en uke, noe som gjør at det ikke er så altfor dyrt for meg.

Det er merkelig at så få andre selger ferdige salt+sjokolade produkter, for den komboen er kjempe.

Sammenligner du prisen med andre sjokolader (og ikke chips) som seigmenn, dumle og smørbukk er den heller ikke så ille.

Lenke til kommentar
Hvorfor SMASH koster så mye? Fordi DU kjøper den til den prisen. MAO så lenge den selger til den latterlige prisen.. hvorfor skulle man gjøre den billigere?

Forretningslære tross alt..  ;)

5469092[/snapback]

Jeg har kommet til å kjøpt mer hvis det har vært billigere, det tror jeg flere har gjort... ;)

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...