Gå til innhold

Hvorfor koster Smash så mye?

willbend

Anbefalte innlegg

Detta har dem sikkert funnet ut at er den prisen som gir størst fortjeneste, folk kjøper det jo uansett. Selv om det er færre, så tjener de sikkert mer.

Enkelt og greit

5435109[/snapback]

Da tenker de ikke akkurat på forbrukeren :S

bedre å sette ned pris og selge MASSE !

Men, ingen av oss veit vel veldig mye om økonomien til de som produserer det..

Hvem produserer forresten ?

5435200[/snapback]

Du misforsto meg tror jeg.

De tjener mer på å selge lit til en skyhøy pris, enn masse til lve priser.

De har sikkert store avanserte regnskaper på detta, tiller det bare er ett triks.

Men ja takk til billigere smash :D Min underskrift kommer hvis noen starter en sånn kampanje ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, mente selvfølgelig kjeks :)

Men jeg vil tro at det koster mer å skulle forme hundre små virvelvinder, steke dem og dekke dem med sjokolade enn det koster å helle flytende sjokolade over noen kjekspinner? (Kvikk-lunsj)

Dessuten har de jo monopol på sjokoladetrukket maispotetgull.

Lenke til kommentar
Hehe, mente selvfølgelig kjeks :)

Men jeg vil tro at det koster mer å skulle forme hundre små virvelvinder, steke dem og dekke dem med sjokolade enn det koster å helle flytende sjokolade over noen kjekspinner? (Kvikk-lunsj)

Dessuten har de jo monopol på sjokoladetrukket maispotetgull.

5436574[/snapback]

Dessuten er sjokoladen i Kvikk-lunch all restesjokoladen, og en del av feilproduksjonen til Freia. Det spørs om Nidar putter restene sine på Smash, eller om de bruker det noe noe annet. Dessuten vil jeg tro at det er dyrere p framstille chips, enn det er å framstille kjeks. Bare se forskjellen på prisen.

Lenke til kommentar

Det er dyrt fordi forbrukerne finner seg i det. Hadde folk virkelig protestert på prisene og boikottet produktet så hadde nok prisen sunket betraktelig.

Smartingene på Nidar har funnet ut at det er ved 35,- at de tjener mest penger.

PETITIONONLINE!!11

Lenke til kommentar

HAdde en pose i går, en slik extrastor til 38,- Den ble tom så alt for fort...

De er jævli gode ja! :)

Kjøpte noe i tyskland i sommer som var svinbillige men var langt fra like gode. Samme med disse banansjokoladen. DEn er digg, mens de billig esken på Lidel er bare kjip kopi...

Lenke til kommentar

dette her minner meg om de appelsin sjokoladene.

Like stor som en appelsin og null luft, var digg (man måtte heve dem i gulvet slik at dem delte seg opp).. flere år siden jeg spiste det sist, men leter fortsatt i butikken etter dem :dribble:

edit: dem er sikkert klar over at smash smaker godt så dem tar vell høy fortjeneste, samt at all reklamen på tv koster sikkert litt det også.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Like stor som en appelsin og null luft, var digg (man måtte heve dem i gulvet slik at dem delte seg opp).. flere år siden jeg spiste det sist, men leter fortsatt i butikken etter dem :dribble:

edit: dem er sikkert klar over at smash smaker godt så dem tar vell høy fortjeneste, samt at all reklamen på tv koster sikkert litt det også.

5439791[/snapback]

ååååh husker den appisjokkisen jeg og :D . skitgod :) . Lørdags kos for hele familien i en sånn :love: .

Smash er også sykt godt, men man blir fort kvalm av den, men den er nesten verdt pengene, halve prisen hadde ikke vært å forakta... :)

Lenke til kommentar

Ah takk for at du minnet meg på de da :cry: husker jeg digga dem så sinnsykt... er haugevis med år siden jeg har spist en sånn...

Menne on to the smash... Jeg vill tro at de bruker restesjokolade ol. til dette her...

Personlig liker jeg ikke smash så himla mye, greit nok men ikke helt det jeg foretrekker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...