Mixy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Detta har dem sikkert funnet ut at er den prisen som gir størst fortjeneste, folk kjøper det jo uansett. Selv om det er færre, så tjener de sikkert mer. Enkelt og greit 5435109[/snapback] Da tenker de ikke akkurat på forbrukeren :S bedre å sette ned pris og selge MASSE ! Men, ingen av oss veit vel veldig mye om økonomien til de som produserer det.. Hvem produserer forresten ? 5435200[/snapback] Du misforsto meg tror jeg. De tjener mer på å selge lit til en skyhøy pris, enn masse til lve priser. De har sikkert store avanserte regnskaper på detta, tiller det bare er ett triks. Men ja takk til billigere smash Min underskrift kommer hvis noen starter en sånn kampanje 1 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, mente selvfølgelig kjeks Men jeg vil tro at det koster mer å skulle forme hundre små virvelvinder, steke dem og dekke dem med sjokolade enn det koster å helle flytende sjokolade over noen kjekspinner? (Kvikk-lunsj) Dessuten har de jo monopol på sjokoladetrukket maispotetgull. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har Smash hver eneste lørdag. Blir aldri lei det. Her i Moss koster det rundt 25 kr, men når jeg var oppi Os, kostet det rundt 40 kr. Helt grei pris her i Moss. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sikkert samme grunn for at seigdamer er dyrere enn seigmenn. Veit ikke jeg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Sikkert samme grunn for at seigdamer er dyrere enn seigmenn. Veit ikke jeg. 5436595[/snapback] Må jo ha mer gelé på damene pga. puppene. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hør, endrebjorsvik89 har peiling på pupper! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 men corn flakes er vel ikke så forbanna dyrt at det gjør noe? 5436231[/snapback] Corn Flakes er laget av valset mais. Smash er laget av maismel tror jeg. Blir et ekstra ledd i produksjonslinja det... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hehe, mente selvfølgelig kjeks Men jeg vil tro at det koster mer å skulle forme hundre små virvelvinder, steke dem og dekke dem med sjokolade enn det koster å helle flytende sjokolade over noen kjekspinner? (Kvikk-lunsj) Dessuten har de jo monopol på sjokoladetrukket maispotetgull. 5436574[/snapback] Dessuten er sjokoladen i Kvikk-lunch all restesjokoladen, og en del av feilproduksjonen til Freia. Det spørs om Nidar putter restene sine på Smash, eller om de bruker det noe noe annet. Dessuten vil jeg tro at det er dyrere p framstille chips, enn det er å framstille kjeks. Bare se forskjellen på prisen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er dyrt fordi forbrukerne finner seg i det. Hadde folk virkelig protestert på prisene og boikottet produktet så hadde nok prisen sunket betraktelig. Smartingene på Nidar har funnet ut at det er ved 35,- at de tjener mest penger. PETITIONONLINE!!11 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 HAdde en pose i går, en slik extrastor til 38,- Den ble tom så alt for fort... De er jævli gode ja! Kjøpte noe i tyskland i sommer som var svinbillige men var langt fra like gode. Samme med disse banansjokoladen. DEn er digg, mens de billig esken på Lidel er bare kjip kopi... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) dette her minner meg om de appelsin sjokoladene. Like stor som en appelsin og null luft, var digg (man måtte heve dem i gulvet slik at dem delte seg opp).. flere år siden jeg spiste det sist, men leter fortsatt i butikken etter dem edit: dem er sikkert klar over at smash smaker godt så dem tar vell høy fortjeneste, samt at all reklamen på tv koster sikkert litt det også. Endret 14. januar 2006 av freddy85 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 dette her minner meg om de appelsin sjokoladene.Like stor som en appelsin og null luft, var digg (man måtte heve dem i gulvet slik at dem delte seg opp).. flere år siden jeg spiste det sist, men leter fortsatt i butikken etter dem edit: dem er sikkert klar over at smash smaker godt så dem tar vell høy fortjeneste, samt at all reklamen på tv koster sikkert litt det også. 5439791[/snapback] ååååh husker den appisjokkisen jeg og . skitgod . Lørdags kos for hele familien i en sånn . Smash er også sykt godt, men man blir fort kvalm av den, men den er nesten verdt pengene, halve prisen hadde ikke vært å forakta... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Tror jeg betalte 26kr for en stor pose forleden. Det er da ikke så ille? Det er jo ganske mye i en sånn. Men godt er det.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 dette her minner meg om de appelsin sjokoladene.Like stor som en appelsin og null luft, var digg (man måtte heve dem i gulvet slik at dem delte seg opp).. flere år siden jeg spiste det sist, men leter fortsatt i butikken etter dem æææsj, jeg spydde den ene gangen jeg smakte det.. den var vond! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 dette her minner meg om de appelsin sjokoladene.Like stor som en appelsin og null luft, var digg (man måtte heve dem i gulvet slik at dem delte seg opp).. flere år siden jeg spiste det sist, men leter fortsatt i butikken etter dem Ah takk for at du minnet meg på de da husker jeg digga dem så sinnsykt... er haugevis med år siden jeg har spist en sånn... Menne on to the smash... Jeg vill tro at de bruker restesjokolade ol. til dette her... Personlig liker jeg ikke smash så himla mye, greit nok men ikke helt det jeg foretrekker... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Dyrt fordi det må kjøpes inn Sombreros (som alene koster en del), for så å dyppe driten i sjokolade, som også koster litt.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 de er laget av maismel og annder halvkjemiske indigrenser... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 koster vel ikke mer enn 30 elns ? 5433953[/snapback] En stor pose koster 34,- her. En liten koster vel.. 25,- tror jeg. Men det er fan meg verdt pengene. Smash er digg Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Noen som vet prisen på smash i sverige, hvis de har det der? Lurte på om jeg skulle leie en lastebil og importere og selge det... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Syns det ikke er noe godt, jeg... dama liker det dog.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå