willbend Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg har ihvertfall ingen anelse. 1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ikke jeg eller.. 1 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 HVa tenker du på når du sier Smash? Mener du Smash snaks? Isåfall veit jeg ikke... Smaker digg da... det gjør det Hvor mye koster det BTW? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Smash er konge, men alt for dyrt! Trur det koster ca. 40 kr. 1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 koster vel ikke mer enn 30 elns ? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Smash de er så herlig gode... bare synd de koster så sykt mye Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Husker jeg måtte hamstre litt på danskebåten i sommer. Ruinerer en stakkar å kjøpe i butikken her hjemme. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Smash er digg, men som nevnt over koster det vesentlig mer en vanlig sjokolade. Jeg regner med at produksjonsprosessen er noe dyrere enn på andre typer sjokoladesnacks, og at dette gjør sluttresultatet koster mer. Edit: Endret 13. januar 2006 av fargoth Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hva? dyppe "kjeks" i sjokolade skal lissom koste så mye mer? TØV! de er jævler alle! SMASH til folket! (digger smash) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Det blir jo dobbelt så dyrt å lage chips med sjokolade sammenliknet med bare chips, siden chips med sjokolade må gjennom to prosessorer mens chips bare trenger å gå gjennom én. Edit: Men når jeg tenker over det, så er vel ikke Kvikk-Lunch så himla dyrt. Endret 13. januar 2006 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det blir jo dobbelt så dyrt å lage chips med sjokolade sammenliknet med bare chips, siden chips med sjokolade må gjennom to prosessorer mens chips bare trenger å gå gjennom én. Edit: Men når jeg tenker over det, så er vel ikke Kvikk-Lunch så himla dyrt. 5434468[/snapback] Ja ikke sant... Men vet ikke hvor mange gram det i smash posen, og i kvikklunch pakken heller, men kan vel sammenligne de prisene oppimot hvor mye de veier til og finne ut om det er noe særlig prisforskjell.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 kanskje fordi produsenten bruker himla mye på å reklamere for produktet sitt. da går prisen rett opp med en gang Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Detta har dem sikkert funnet ut at er den prisen som gir størst fortjeneste, folk kjøper det jo uansett. Selv om det er færre, så tjener de sikkert mer. Enkelt og greit 1 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Detta har dem sikkert funnet ut at er den prisen som gir størst fortjeneste, folk kjøper det jo uansett. Selv om det er færre, så tjener de sikkert mer. Enkelt og greit 5435109[/snapback] Da tenker de ikke akkurat på forbrukeren :S bedre å sette ned pris og selge MASSE ! Men, ingen av oss veit vel veldig mye om økonomien til de som produserer det.. Hvem produserer forresten ? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det blir jo dobbelt så dyrt å lage chips med sjokolade sammenliknet med bare chips, siden chips med sjokolade må gjennom to prosessorer mens chips bare trenger å gå gjennom én. Edit: Men når jeg tenker over det, så er vel ikke Kvikk-Lunch så himla dyrt. 5434468[/snapback] Til gjengjeld så er det vel chips i kvikk-lunsj, i motsetning til smash som inneholder maispotetgull? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 kanskje fordi produsenten bruker himla mye på å reklamere for produktet sitt. da går prisen rett opp med en gang 5435016[/snapback] Mange andre produkter som reklamerer uten å sette opp prisene.. Ta macdonalds feks. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det blir jo dobbelt så dyrt å lage chips med sjokolade sammenliknet med bare chips, siden chips med sjokolade må gjennom to prosessorer mens chips bare trenger å gå gjennom én. Edit: Men når jeg tenker over det, så er vel ikke Kvikk-Lunch så himla dyrt. 5434468[/snapback] Til gjengjeld så er det vel chips i kvikk-lunsj, i motsetning til smash som inneholder maispotetgull? 5435340[/snapback] Kjeks i Kvikk-Lunch. kanskje fordi produsenten bruker himla mye på å reklamere for produktet sitt. da går prisen rett opp med en gang 5435016[/snapback] Mange andre produkter som reklamerer uten å sette opp prisene..Ta macdonalds feks. 5435866[/snapback] 80,- for en meny er ikke dyrt mener du? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 på Rema 1k så koster en pose smash 35,-. hvor mye koster egentlig denne posen på danskebåten ? Epz. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har ihvertfall ingen anelse. 5433919[/snapback] Fordi det er så FORBANNA godt. OFC. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Til gjengjeld så er det vel chips i kvikk-lunsj, i motsetning til smash som inneholder maispotetgull? 5435340[/snapback] men corn flakes er vel ikke så forbanna dyrt at det gjør noe? mais og sjokolade er veldig billig å produsere vil jeg mene... vi vil ha underskriftskampanje for billgere smash... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå