Gå til innhold

Hvorfor koster Smash så mye?

willbend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smash er digg, men som nevnt over koster det vesentlig mer en vanlig sjokolade.

Jeg regner med at produksjonsprosessen er noe dyrere enn på andre typer sjokoladesnacks, og at dette gjør sluttresultatet koster mer.

Edit:

smash24ph.jpg:love:

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Det blir jo dobbelt så dyrt å lage chips med sjokolade sammenliknet med bare chips, siden chips med sjokolade må gjennom to prosessorer mens chips bare trenger å gå gjennom én.

Edit: Men når jeg tenker over det, så er vel ikke Kvikk-Lunch så himla dyrt. :hmm:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Det blir jo dobbelt så dyrt å lage chips med sjokolade sammenliknet med bare chips, siden chips med sjokolade må gjennom to prosessorer mens chips bare trenger å gå gjennom én.

Edit: Men når jeg tenker over det, så er vel ikke Kvikk-Lunch så himla dyrt. :hmm:

5434468[/snapback]

Ja ikke sant... Men vet ikke hvor mange gram det i smash posen, og i kvikklunch pakken heller, men kan vel sammenligne de prisene oppimot hvor mye de veier til og finne ut om det er noe særlig prisforskjell....

Lenke til kommentar
Detta har dem sikkert funnet ut at er den prisen som gir størst fortjeneste, folk kjøper det jo uansett. Selv om det er færre, så tjener de sikkert mer.

Enkelt og greit

5435109[/snapback]

Da tenker de ikke akkurat på forbrukeren :S

bedre å sette ned pris og selge MASSE !

Men, ingen av oss veit vel veldig mye om økonomien til de som produserer det..

Hvem produserer forresten ?

Lenke til kommentar

5434468[/snapback]

Til gjengjeld så er det vel chips i kvikk-lunsj, i motsetning til smash som inneholder maispotetgull?

Lenke til kommentar

5434468[/snapback]

Til gjengjeld så er det vel chips i kvikk-lunsj, i motsetning til smash som inneholder maispotetgull?

5435340[/snapback]

Kjeks i Kvikk-Lunch. :)

kanskje fordi produsenten bruker himla mye på å reklamere for produktet sitt. da går prisen rett opp med en gang

5435016[/snapback]

Mange andre produkter som reklamerer uten å sette opp prisene..

Ta macdonalds feks.

5435866[/snapback]

80,- for en meny er ikke dyrt mener du? :ohmy:
Lenke til kommentar

5435340[/snapback]

men corn flakes er vel ikke så forbanna dyrt at det gjør noe?

mais og sjokolade er veldig billig å produsere vil jeg mene...

vi vil ha underskriftskampanje for billgere smash... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...