Gå til innhold

Team Storm Bringer rekrutterer (CS:S)

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hei,

jeg er med i en tålig nyoppstartet clan, Team Storm Bringer, men for øyeblikket er vi ganske få, så vi trenger DEG! :yes:HUSK: Denne clanen er kun for CS:S for øyeblikket!

HJEMMESIDEN

Hvordan joiner jeg?

Vel, du sender en mail til [email protected]. Og skriver litt om hva du kaller deg ingame, hvorfor du vil joine, og hvor du fikk høre dette fra! VIKTIG: Skriv på engelsk, clanlederen er nemlig Canadisk!

Etter det vil du motta en mail som du må fylle ut og sende tilbake, og når du da får et svar, vil du mest sannsynlig være med i clanen.

Om du vil kan du maile til om spørsmål anngående clanen ([email protected]), men ikke søknaden, den MÅ du sende til [email protected]!!

Når du blir medlem, må du bytte spray og du må også skrive virtuelt under på en TOS. Og når du har gjort det, kan du putte taggen foran nicket ditt.

Og, vi jobber med en CS:S server, vi må bare finne noen hoster til den. Om du har noen forslag anngående dette, mail meg på [email protected]

Har du spørsmål, kan du også stille dem her, men helst mail meg eller clanlederen.

PS: Du kan også spørre meg på forumet mitt (signatur) anngående dette!

Mvh

Sondre

{TSB} Commando Sondre

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hva er ip'en til serveren?

5471134[/snapback]

Note: Vi jobber med og skaffe oss en server. Vi spiller litt public for øyeblikket, helt til serveren er satt opp. Bare les litt op hjemmesiden, så ser du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...