ATI vs GeForce Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg driver å modder et gammelt kabinett. Har tatt nødvendige utsjæringer men så gjelder lakkeringen. Den skal være svart, men trenger jeg matt eller klar lakk? Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Rettelse: Matt eller blank lakk Bruk blank, får mest skinn, syns matt er trist... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Men syns de fleste kabinetter man kommer over har en svart matt farge Lenke til kommentar
icer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Skal du flytte mye på kabinettet? Da er det kanskje best med matt Har du blank-lakk så blir det plutselig mye synligere når du får riper enn ved matt lakk siden den skinner mer... Er ikke lakk ekspert så vet ikke hvor lett man ser og lager riper som er synlige... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) først grunning så halv blank ville jeg foreslå. etter det med 2 lag med klarlakk til slutt Endret 14. januar 2006 av kvase Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hm jaja da må jeg vel ut med dyre dommer... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 tror blank blir best ja.. fetes effekt da Lenke til kommentar
radivx Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Coolermaster har en del kabinett med klar lakk. Har et slikt (Wave). PCen ser ut som et møbel Klar lakk kan være kult om du får til riktig stil på det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 uten tvil klar lakk. Jeg spray lakkerte mitt gamle kabinett (Fant ut etter på at det var for lite for mitt HK) Men der tok jeg 4-5 lag med klar svart billakk jeg kjøpte på den lokale jernvaren. Inni tok jeg sølv dekorspay:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå