Gå til innhold

RAID drivere til A7N8X-E Deluxe

MagE

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt to Samsung harddisker som jeg vil kjøre i RAID 0. Hovedkortet mitt er et A7N8X-E Deluxe, som har en "Silicon Image Sil 3112A RAID Controller"

Problemet mitt er at jeg ikke finner RAID 0 drivere. Kunne noen ha hjulpet meg litt? har sett på samsung, asus og Silicon Image sine sider uten hell.

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det gikk så bra. La innholdet på disk1 mappa på en disket og innholdet på disk 2 på en annen. Når jeg satte i den første diksetten manglet den en "txtsetup.oem" fil. denne filen ligger på mappa jeg lastet ned. hva skal jeg gjøre? Har aldri prøvd meg på raid før.

Lenke til kommentar
Tror ikke det gikk så bra. La innholdet på disk1 mappa på en disket og innholdet på disk 2 på en annen. Når jeg satte i den første diksetten manglet den en "txtsetup.oem" fil. denne filen ligger på mappa jeg lastet ned. hva skal jeg gjøre? Har aldri prøvd meg på raid før.

5437912[/snapback]

Har samme HK selv. Synd at ikke driveren har en "make disc" fil, det vil si et program som lager en floppy med nødvendige drivere automatisk. Du skal selvfølgelig ikke ha alt i floppyen.

Lenke til kommentar

karasjok sendte meg noen nye drivere, så nå sitter jeg her med en helt ny xp instalasjon. Men windows sier jeg har to disker, RAID driverene har tydligvis ikke fungert siklig på en eller annen måte. Fikk ingen feilmeldinger iløpet av instalasjonen. Noen som har opplevd noe lignende?

BTW: Beklager all denne dobbelpostinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...