themanfrom Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Harlett igjennom nesten alt nå, men , finner ikke noe annonse katogori. Betyr dette at jeg må legge ut min annonse på bruktmarkedet? Eller finnes det en Annonse Kategori? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Harlett igjennom nesten alt nå, men , finner ikke noe annonse katogori. Betyr dette at jeg må legge ut min annonse på bruktmarkedet? Eller finnes det en Annonse Kategori? 5433719[/snapback] Leser man retningslinjene så sier de følgende: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Mao, du skal bruke bruktmarkede ja. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Kan denne kategorien være til hjelp? - Stillingsannonser Hvis ikke så vet jeg ikke.. Hvilken type annonse er det? Hvis du ikke finner en passende kategori, kan du forsøke kategorien: Annet men spør først en moderator eller admin over PM i så fall om du eventuelt kan poste annonsen din der (men tviler på at du kan poste annonser der anyway ..Les retningslinje punkt 6, punkt 7 og punkt 9). Midlertidig konklusjon: Bruktmarked eller Stillingsannonser skal brukes. TSP Endret 13. januar 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg