chase Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 ATX tool suger max! gikk raskere å stikke et litte skrujern inn å vri det 90 grader så ta det ut 6211936[/snapback] Det kommer vel an på øyet som ser, bruker du et slikt skrujern er det straks mye mer fikling og slikt med det. Med verktøyet er det systematisk, og så fort du har lært hvordan du skal bruke det, er det en lek... Sikker på at du ikke skader pinsene ved å vri skurjernet rundt slik som det? Men anyways, alle har sine måter, det gjelder mange ting... Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vel jeg har skjønt hvordan det skal brukes, men det vil faen ikke funke Så jeg testa med skrujern og det gikk Skade, langt i fra Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg burde hvist lest denne tråden her før jeg tok sleeves på psu'en min og resten av kablene i maskinen min Det ble ikke direkte fint etter jeg holdt på Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 nice vet ikke om jeg hadde turt å begynne på ATX kontakten så ut som mye arbeid, og man sliter litt om man teiper på feil ledning Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 nice vet ikke om jeg hadde turt å begynne på ATX kontakten så ut som mye arbeid, og man sliter litt om man teiper på feil ledning 6681165[/snapback] Tss, bare å konsentrere seg det... Det er litt arbeid, men hvis du vil ha den litt annerledes er det verdt det Petter Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tipper garantien ryker når du gjør det der... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Næh, du sier ikke det! Du har vel ikke lagt merke til forseglingen? Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Tipper garantien ryker når du gjør det der... 7233657[/snapback] No shit, sherlock, men hvem bryr seg vel om garantier? Hah! Er det noe, bare spør Petter Lenke til kommentar
Mit Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ok, det høres ut som det er noen som har skjønt åssen man bruker den ATX-tool greia som følger med den pakka hos Netshop. Kan noen forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? Jeg har skjønt hvordan den egentlig skal fungere (trorjeg) men den nekter og gjøre det den skal What to do? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det tok en stund å få den til, men du må dytte de to hakene på pinsene til siden og dra den hardt ut. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Her er noen linker til noen veldig lette måter å få ut pins på. 1 2 3 4 5 Har selv sleevet vifter i hele dag... ble bra har ikke gjordt annet en "samle de 3kablene i en sort strømpe og krympe på sluttene da.. orket ikke å krympestrømpe tuppene xD Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Trenger flere kabelstrømper og tenkte jeg skulle bestille fra frozenCPU, men finner ikke noen oppgitt lengde der. http://www.frozencpu.com/products/3702/slv...html?tl=g35c175 Noen andre her som vet hvor mye jeg får? Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Sold by the foot Selges i fot, en fot er ca 30 cm, hvis jeg ikke husker helt feil... Petter Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ok, takker for kjapt svar^^ EDIT: http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkter.aspx?vareID=4250 duger disse til PC? God pris og mindre frakt. Endret 30. januar 2007 av Romvesen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Burde vel fungere fint de der Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 Ok, takker for kjapt svar^^ EDIT: http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkter.aspx?vareID=4250 duger disse til PC? God pris og mindre frakt. 7833983[/snapback] Ville heller gått for de fra Frozen CPU jeg, men hva du gjør må du nesten bestemme selv Petter Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er det ikke bare å legge krympestrømpene over de som allerede var der? så sykt stress å ta de av! Bra guide da;) MVH Andreas Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 døøøøøøøøødla stress det orker ikke jeg Lenke til kommentar
sanojonas Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Har noen noe forslag hva man kan bruke for og ta ledeningene ut av kontakten hvis man ikke har det vertøyet? takker på forfånd Endret 10. juli 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 det dær med bindersen var smart =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå