Gå til innhold

Mulig hjelp til å lage portfolio?

Anbefalte innlegg

Siden jeg vet at det er en folk her inne som er såpass flink innen web-design, lurte jeg på om noen mulig kunne hjelpe meg å lage en enkel portfolio siden jeg tar en del bilder. Tenker da på å ha en god del i hvit farge, og med noen menyer som: "galleri (mulig noen underkategorier der også), om meg, gjestebok, blogg og kontakt" med mulig flere. En annen ting er at jeg vil ha siden litt mer "kreativ" og "orginal" i forhold til andre sider, og et fint design er jo et must. Kan ikke en døyt om koder osv, så det hadde vært fint hvis det kunne ha blitt lagd sånn at jeg kunne redigert videre i photoshop og dreamwaver. Altså, lage en template!

Nå tenker du/dere sikkert at dette blir for mye arbeid, men jeg er villig til å betale også. Aner selv ikke hva som er en respektabel pris på dette, men det kan vi bestemme oss for hvis jeg velger å mulig bruke dere (helst ikke for dyrt da :p ).

Så hvis det er noen som er litt interessert i å hjelpe meg, så gjerne ta kontakt, så skal vi se hva vi får til :)

Edit: Noe lignende dette: http://kjellruben.com/

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...