Puffin Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 En lett teit problemstilling som jeg inderlig håper noen kan hjelpe meg med. Tenkte etter mange års PC-bruk at nå var tiden inne til å lære meg å fikle med hardwaren. Ny harddisk og mer minne greide jeg gett, men da jeg skulle sette inn mitt nye G4NX469-VTP så kom det en liten overraskelse da jeg slett ikke hadde noen port som passa på hovedkortet. Leverandøren sa jeg kunne få et dårligere kort som var dyrt og dårlig eller jeg kunne kjøpe nytt hovedkort, CPU, CPU-kjøler, DDR RAM og muligens et nytt kabinett fordi det jeg hadde kanskje var "microatx". Ja jeg skal kaste meg på nettet og lese til øyet blir stort og vått, men har vært så imponert over innleggene her at jeg tar en sjangs på å håpe at noen kan gi meg hjelp. Hilsen en sterkt hjelpetrengende, men optimistisk Henrik Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Puffin Det første er, Hva skal du bruke pc'en til. Lenke til kommentar
Puffin Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Årsaken til innkjøp av kortet som ikke passer var et ønske om å starte med redigering av videoer. Ikke profft, men til husbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå