Gå til innhold

Razer Copperhead problem!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt razer copperhead et par dager nå, og noe som plager meg noe sinnsykt er at musepekeren "vibrerer" når jeg skal løfte den og flytte den til et annet punkt på matta. Altså, når jeg løfter musa en halv centimeter over matta, så rister musepekeren. Det som er irriterende, er når jeg spiller så begynner siktet å riste når jeg løfter musa litt - noe som forstyrrer min hjernes koordinater til det ytterste.

Jeg har også et problem når det kommer til raske bevegelser. Beveger jeg musa raskt på matta, så får jeg den såkalte "verden rundt-effekten". Siktet kan plutselig hoppe til himmelen, rett ned, høyre/venstre, jatakk alle deler. Har prøvd utallige drivere/firmwire (foruten kunnskapen om at dette faktisk kan funke). Bytta også ut en kompatibel usbport.sys fil i system32\drivers mappa, for å kjøre musa opp til 500hz, med tanke på at kanskje systemfilene overkjørte driverprogrammets innstillinger. Men dette funket altså ikke..

Så jeg lurer, er Razer Copperhead - kjent for å være verdens beste gamingmus samt den mest avanserte med de fleste muligheter, for DÅRLIG til å kunne bevege seg fort over en overflate?

Hjelp en stakkar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått inntrykket av at Razer lager ganske mange mandagsmus, men jeg er fornøyd med min Copperhead.

At musepekeren vibrerer? Hele tiden, mens musen er i luften?

Min var overfølsom for løft (pekeren flyttet/vibrerte noe enormt på seg), før jeg oppdaterte Firmwaren.

Det virker som om du har kontroll på oppdateringene, men det hjalp som sagt meg.

Du må rekne med litt flytting når du plasserer musen på matten igjen, selvfølgelig.

Denne "verden rundt"-effekten hadde jeg også, med musmatten QPad Gate01 (som hadde et heftig bilde med mange farger - noe musen ikke liker).

Men dette ordnet seg med den helsorte tøymatten Steelpad QcK+. Kombinasjonen feiler aldri.

Og den velkjente vibrasjonen forbedret seg også.

Har du prøvd andre matter?

Sikker på at du får oppdatert Firmwaren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...