Torjus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvordan kan jeg få fjernet dette plagsomme ikonet på skrivebordet? Lenke til kommentar
morra Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Går det ikke å slette det på vanlig måte? Hva går galt? Får du feilmelding? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Går det ikke å slette det på vanlig måte? Hva går galt? Får du feilmelding? 5433436[/snapback] Jeg har en slik selv "Share-to-web Upload Folder" som jeg tror kom med skriveren. Når jeg drar den til søple kassa så skjer det ingenting, og når jeg høyreklikker så finnes ikke alternativet "Slett". Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Går det ikke å slette det på vanlig måte? Hva går galt? Får du feilmelding? 5433436[/snapback] Nei, kan ikke det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Forsatt ikke fått fjernet dritt ikonet... VELDIG plagsomt egentlig, liker å ha desktopen ren... Ingen som vet hvordan jeg kan få fjernet ikonet uten å avinstallere programvaren? (Vil forsatt bruke blåtann) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) TweakUI->Desktop->fjern haken ved Blåtann-ikonet. Sånn jeg kvitta meg med Søpplekassa Endret 25. januar 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 TweakUI->Desktop->fjern haken ved Blåtann-ikonet. Sånn jeg kvitta meg med Søpplekassa 5496602[/snapback] Tusen milioner takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå