Gå til innhold

Det dårligste spillet du har spilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WOW, BF2, Doom 3, Half-Life 2.

5454847[/snapback]

 

Argumentasjon, fru Blom?

5455941[/snapback]

 

 

Jeg er desverre ikke dame...

 

Men WoW liker det ikke.. :p

 

BF2 alle tåler for mye før de dør.

 

Doom 3 tørr ikke spille det :p

 

Half-Life 2 liker det sånn passe, men spiller det ikke mere siden jeg er ferdig med spillet.

Lenke til kommentar
Tror jeg må slenge inn en brannfakkel her jeg også. De spillene jeg misliker mest er Final Fantasy-serien. De er sikkert kjempebra spill, men misliker slåssesystemet i spillene fantastisk mye! Hadde det ikke vært for det, så tror jeg nok jeg ville likt spillene godt, men men...

5456306[/snapback]

 

Er med på denne brannfakkelen. Slåssystemet i Final Fantasy er det som gjør spillet motbydelig i mine øyne. Sikkert en fantastisk historie, atmosfære og spillverden, men jeg rett og slett klarer ikke sloss på den måten. Det bare funker ikke for meg.

 

Og ja, er enig at det er mange useriøse poster. Men trådstarter burde sagt at man skulle begrunne sine forslag, Telletråder er helt meningsløst.

Lenke til kommentar
Synes bare denne tråden blir latterlig, jeg. Er ingen vits i å ha en slik tråd hvor folk bare nevner en masse spill i hytt og gevær. Dette skal være et forum, hvor ting skal diskuteres. Diskuteres!

Synes en slik tråd bare blir tull når det bare blir sånn, og hadde jeg vært en moderator ville jeg strengt tatt vurdert å stenge den. Dette blir som en telletråd. Helt meningsløst.

 

PS: Nei, jeg sier ikke dette fordi #folk nevner spill som jeg liker godt".

5450541[/snapback]

 

Hva er vitsen med en diskusjon her egentlig? Vis folk ikke deler og har samme mening om hva er bra spill og hva er dårlig, så blir folk forbanna.

 

Om noen ikke liker WoW så blir de slakta, selv om de sier sin mening og prøver å innlede en diskusjon om hvorfor DE ikke liker WoW, men da blir de slakta fordi det teller ikke fordi WoW HAR en fin grafikk og WoW er spillet av SÅÅÅÅ mange.

 

Det bryr meg mildt sakt mitt i ræva. Folk må få lov å ha sine meninger, og jeg har sett en del som skriver kjente, grafisk fine, spill, en grunn hvorfor de ikke liker det, og blir slakta fordi en anmelder har sakt at spillet er bra og da er det det.

 

Forbanna pisspreik. La folk ha sine meninger om spillene, om de så er en grafisk perle. Det er ingen som skal komme å si til meg at det spill er bra bare på grunnlag av grafikken. Jeg bedømmer spill etter mine kriterier og mine meninger. Det gjør mange andre og. Respekter den.

Lenke til kommentar
[iC,16/01-2006 : 23:43]Synes bare denne tråden blir latterlig, jeg. Er ingen vits i å ha en slik tråd hvor folk bare nevner en masse spill i hytt og gevær. Dette skal være et forum, hvor ting skal diskuteres. Diskuteres!

Synes en slik tråd bare blir tull når det bare blir sånn, og hadde jeg vært en moderator ville jeg strengt tatt vurdert å stenge den. Dette blir som en telletråd. Helt meningsløst.

 

PS: Nei, jeg sier ikke dette fordi #folk nevner spill som jeg liker godt".

5450541[/snapback]

 

Hva er vitsen med en diskusjon her egentlig? Vis folk ikke deler og har samme mening om hva er bra spill og hva er dårlig, så blir folk forbanna.

 

Om noen ikke liker WoW så blir de slakta, selv om de sier sin mening og prøver å innlede en diskusjon om hvorfor DE ikke liker WoW, men da blir de slakta fordi det teller ikke fordi WoW HAR en fin grafikk og WoW er spillet av SÅÅÅÅ mange.

 

Det bryr meg mildt sakt mitt i ræva. Folk må få lov å ha sine meninger, og jeg har sett en del som skriver kjente, grafisk fine, spill, en grunn hvorfor de ikke liker det, og blir slakta fordi en anmelder har sakt at spillet er bra og da er det det.

 

Forbanna pisspreik. La folk ha sine meninger om spillene, om de så er en grafisk perle. Det er ingen som skal komme å si til meg at det spill er bra bare på grunnlag av grafikken. Jeg bedømmer spill etter mine kriterier og mine meninger. Det gjør mange andre og. Respekter den.

5460750[/snapback]

 

Man kan da vitterlig ikke si at man hater et spill når man bare har sett det :ermm:

Lenke til kommentar
[iC,17/01-2006 : 22:31]
WOW, BF2, Doom 3, Half-Life 2.

5454847[/snapback]

 

Argumentasjon, fru Blom?

5455941[/snapback]

 

 

Jeg er desverre ikke dame...

 

Men WoW liker det ikke.. :p

 

BF2 alle tåler for mye før de dør.

 

Doom 3 tørr ikke spille det :p

 

Half-Life 2 liker det sånn passe, men spiller det ikke mere siden jeg er ferdig med spillet.

5458569[/snapback]

 

Vet ikke hvor lenge jeg skal fortsette å sutre om hva alle sier her i tråden, men jeg må få lov til å si noe her...

 

Du synes DOOM 3 er elendig fordi du er for redd til å prøve det?

Du synes BF2 er elendig fordi folk tåler for mye (noe de ikke gjør)?

Du synes HL2 er elendig fordi du har gått gjennom det?!

Du liker ikke WoW fordi du ikke liker det?

 

Bear, sett på vannkjølinga di, du koker over!

Jeg synes folk skal ha sine egne meninger, og har aldri sagt noe annet.

 

Jeg liker ikke WoW i det hele tatt. Det spillet har jeg ingen ting til overs for. Liker generelt sett ikke MMOs.

Likevel nevner jeg da det ikke her! Jeg vet da at spillet ikke er drittdårlig, men bare at det ikke passer for min smak!

 

Om folk skal fortsette å nevne slike allmennt godt likte spill, ber jeg (igjen) om at de kan komme med brukbare argumenter!

Argumenter som "jeg har gått gjennom det" eller "jeg har ikke prøvd det enda" synes jeg er ganske så snåle.

 

Uansett vet jeg at slike poster kommer til å bli kastet inn i denne tråden helt til den enten blir stengt, eller til alle spill i hele verdenshistorien har blitt nevnt minst ti ganger, så jeg tror jeg skal melde meg ut av denne diskusjonen. Det hele blir bare for tåpelig for at jeg skal gidde å fortsette med denne sutringa (kan jo bli beskyldt for post-count-whoring! :p ).

Det hele vil bare fortsette og fortsette i det uendelige uansett.

 

Mitt forslag til å gjøre tråden mer ordentlig, må være at vi endrer navnet til "det mest skuffende spillet du har prøvd" eller "NEVN MASSE SPILL-TRÅDEN!!111 OLOLOLLLLOOOOL!". ;)

 

Uansett, MeTa][iC is signing off. Out.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,18/01-2006 : 20:39]
[iC,17/01-2006 : 22:31]
WOW, BF2, Doom 3, Half-Life 2.

5454847[/snapback]

 

Argumentasjon, fru Blom?

5455941[/snapback]

 

 

Jeg er desverre ikke dame...

 

Men WoW liker det ikke.. :p

 

BF2 alle tåler for mye før de dør.

 

Doom 3 tørr ikke spille det :p

 

Half-Life 2 liker det sånn passe, men spiller det ikke mere siden jeg er ferdig med spillet.

5458569[/snapback]

 

Vet ikke hvor lenge jeg skal fortsette å sutre om hva alle sier her i tråden, men jeg må få lov til å si noe her...

 

Du synes DOOM 3 er elendig fordi du er for redd til å prøve det?

Du synes BF2 er elendig fordi folk tåler for mye (noe de ikke gjør)?

Du synes HL2 er elendig fordi du har gått gjennom det?!

Du liker ikke WoW fordi du ikke liker det?

 

5460902[/snapback]

 

Hvem har sakt at jeg har sakt at de spillene er elendig.

 

Edit: Men nå går vi litt OT så da sier vi stopp med denne diskusjonen.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
WORLD OF WARCRAFT

er det mest tragiske spillet eg noen gang har prøvd i min levetid.

5460766[/snapback]

Ok, da er spillet på plass men hva med en liten begrunnelse.

5460801[/snapback]

ja. det sre helt sykt kjedelig ut. eg har prøvd de i en halvtime. og det eneste som går med det spillet e jo bare å gå rundt på det uendelige store kartet, og krige mot noen få spillere.

 

og så ødelegger det hjernene til folk som spiller.

 

folk osm hadde liv før WOW kom ut, snakker kun om WOW, og epic, gull osv. helt SYKT å høre på. get e life til folk som spiller det spillet, det må eg bare si..

 

var det god nokk begrunnelse?

Lenke til kommentar
[iC,16/01-2006 : 23:43]Synes bare denne tråden blir latterlig, jeg. Er ingen vits i å ha en slik tråd hvor folk bare nevner en masse spill i hytt og gevær. Dette skal være et forum, hvor ting skal diskuteres. Diskuteres!

Synes en slik tråd bare blir tull når det bare blir sånn, og hadde jeg vært en moderator ville jeg strengt tatt vurdert å stenge den. Dette blir som en telletråd. Helt meningsløst.

 

PS: Nei, jeg sier ikke dette fordi #folk nevner spill som jeg liker godt".

5450541[/snapback]

 

Hva er vitsen med en diskusjon her egentlig? Vis folk ikke deler og har samme mening om hva er bra spill og hva er dårlig, så blir folk forbanna.

 

Om noen ikke liker WoW så blir de slakta, selv om de sier sin mening og prøver å innlede en diskusjon om hvorfor DE ikke liker WoW, men da blir de slakta fordi det teller ikke fordi WoW HAR en fin grafikk og WoW er spillet av SÅÅÅÅ mange.

 

Det bryr meg mildt sakt mitt i ræva. Folk må få lov å ha sine meninger, og jeg har sett en del som skriver kjente, grafisk fine, spill, en grunn hvorfor de ikke liker det, og blir slakta fordi en anmelder har sakt at spillet er bra og da er det det.

 

Forbanna pisspreik. La folk ha sine meninger om spillene, om de så er en grafisk perle. Det er ingen som skal komme å si til meg at det spill er bra bare på grunnlag av grafikken. Jeg bedømmer spill etter mine kriterier og mine meninger. Det gjør mange andre og. Respekter den.

5460750[/snapback]

 

Man kan da vitterlig ikke si at man hater et spill når man bare har sett det :ermm:

5460764[/snapback]

 

 

Er ikke det jeg sier heller. Men mange ser ut som de bedømmer spill kun etter grafikken, og setter dem i klassen "bra spill" bare fordi grafikken er bra. Men du må også ha prøvd spillet før du setter det i klassen "dårlig".

 

jeg plasserte Generals som "dårlig" fordi det ganske enkelt ikke fikk frem noe av det C&C var, hadden lame historie, dårlig fremvisning av cut scenes, mye "stasj" men lite system. Ganske enkelt et dårlig spill, i mine øyner. Men det er jo mitt syn.

Lenke til kommentar
ja. det sre helt sykt kjedelig ut. eg har prøvd de i en halvtime. og det eneste som går med det spillet e jo bare å gå rundt på det uendelige store kartet, og krige mot noen få spillere.

og så ødelegger det hjernene til folk som spiller.

folk osm hadde liv før WOW kom ut, snakker kun om WOW, og epic, gull osv. helt SYKT å høre på. get e life til folk som spiller det spillet, det må eg bare si..

var det god nokk begrunnelse?

5461323[/snapback]

Dersom alle var så nøye ville kvaliteten på tråden økt betraktelig.

Lenke til kommentar
WoW suger..............................

5461636[/snapback]

*warning* Brudd på fjortentegns regelen.. *warning*

 

Men Bear^: Hva er det du holder på med?

 

Å herregud.. Ønsker denne tråden stengt..

 

Men et spill kan være dårlig og gode på ulike områder. Jeg liker f.eks. ikke enkelte Disney spill pga _elendig_ kameraføring, som f.eks. Toy Story spillene :p

Men de underholdte meg ganske mye når jeg var mindre.

 

Når trådstarter mener "dårligste spillet du har prøvd", så må vel det være spillet som er lagt i minst arbeid, selv om de kan være underholdende.. Alle spill kan såvidt være underholdende ;)

 

World of Warcraft er iallfall lagt i _MASSE_ arbeid i, om jeg må vel si at det er et bra spill, men jeg spiller det ikke.. Spiller ikke grafiske MMORPG spill i det heletatt faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...