japasu Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Finnes det automatisk tastelås på N70? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Nei men du kan laste ned gratis program til N70 som fikser det. JJL keylock ell no heter det tror jeg. Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Programmet heter Autolock. Jeg skal se om jeg finner stedet der jeg lasta den ned fra! Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Ja, gå til mobile9.com og velg den mobilen du har. Så går du til softwares. Da kommer du inn på en ny side der su klikker på Nokia 6630 Softwares/ 6630 games. så går du til side 6 helt nederst. Det står auto lock under og over står det på engelsk at det ikke er noen bildet. Du laster ned programmet og lagrer den i dataen din. så går du til den mappen du lagret den i og klikker på den. Du må ha mobilen koblet til pcen. Jeg håper det hjelper deg! Endret 15. januar 2006 av ibrar Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Nei men du kan laste ned gratis program til N70 som fikser det. JJL keylock ell no heter det tror jeg. 5435012[/snapback] Programmet heter Autolock.Jeg skal se om jeg finner stedet der jeg lasta den ned fra! 5440968[/snapback] Begge program funker, men JJL Keylock må startes manuelt hver gang du slår på telefonen, mens Autolock merker du ingenting til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå