Gå til innhold

Laste ned videosnutter i 1920x1080p

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...

Har lastet ned noen av de, men hvordan får jeg spilt de av? Jeg legger de på USB-en og kobler den til en sånn samsung hjemmekino-ting med alt. Tv-en er en Samsung 40" LCD. Når jeg kobler den til får jeg beskjed om at "Resulution exceed 720x480". Går det ikke ann å spille av HD-klipp fra USB-en?

Lenke til kommentar

Prøvde å koble til den bærbare pc-en med s-video direkte i tven, men jeg kunne ikke velge høyere oppløsning enn 1024x768. Må jeg bruke DVI kabel for å velge høyere oppløsning eller er det den bærbare som ikke klarer vise høyere oppløsning? Er en Dell Inspiron 6000 med integrert skjemkort jeg bruker med en Pentium M 725 prosessor.

Lenke til kommentar
Prøvde å koble til den bærbare pc-en med s-video direkte i tven, men jeg kunne ikke velge høyere oppløsning enn 1024x768. Må jeg bruke DVI kabel for å velge høyere oppløsning eller er det den bærbare som ikke klarer vise høyere oppløsning? Er en Dell Inspiron 6000 med integrert skjemkort jeg bruker med en Pentium M 725 prosessor.

7718389[/snapback]

Hva slags tv har du da? Hvor stor oppløsning? er den HD ready?

Endret av gautev
Lenke til kommentar

7718389[/snapback]

S-video er nok flaskehalsen her ja.

Har du vga-inngang på tv-en kan du bruke vga=>vga fra laptopen. Da blir det fint! Eventuelt må du bruke dvi=>hdmi eller noe sånt, men da blir du sikkert nødt til å kjøpe deg en kabel først :)

Lenke til kommentar
Er en Samsung 40" LCD jeg har, og ja den er HD ready. Ser at det står i prisguiden at oppløsningen er 1024x720 eller 1366x768, men er ikke HD i 720p 1280x720?

Får se om jeg prøve med vga-kabel, men er stress å koble til da tv-en henger på veggen og vga-inngangen er bak på tven...

7720775[/snapback]

jojo, tven må bare oppskalere bildet litt. oppløsningen er ikke 1024x720 eller 1366x768. den er bare 1266x768.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...