Gå til innhold

Brukte Nintendo64 kontrollere

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trur det er vanskelig å skaffe nokon nye siden n64 ikkje var like populær som playstation one. Så du bør sjekke

amazon

qxl(norsk)

ebay

og andre auksjons sider.

5433414[/snapback]

Seriøst? var ikke n64 like populært?

Husker jeg fikk PS av farmin, da ble jeg sur, pga jeg ville ha n64.

Har alltid ment at n64 er bedre, men kanskje flertallet mener noe annet:/

Lenke til kommentar
Trur det er vanskelig å skaffe nokon nye siden n64 ikkje var like populær som playstation one. Så du bør sjekke

amazon

qxl(norsk)

ebay

og andre auksjons sider.

5433414[/snapback]

Seriøst? var ikke n64 like populært?

Husker jeg fikk PS av farmin, da ble jeg sur, pga jeg ville ha n64.

Har alltid ment at n64 er bedre, men kanskje flertallet mener noe annet:/

5438480[/snapback]

Eg har aldri sagt at N64 var dårlig, men den var mykje mindre populær enn playstation. På samme måten er xbox og gamecube bedre enn playstation 2(snakker om maskinvaren), men det hindra ikkje ps2 til å bli den mest solgte.

Tala for solgte N64 er 32millioner, mens playstation solge over 100millioner maskiner. Det seier seg sjølv at Nintendo ikkej heilt klarte det med n64(men det var fortsatt ei bra maskin)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Syntes det er trist egentlig.. N64 er DEN konsollen (imo) som har de aller beste spillene. Goldeneye, Perfect dark, Mario 64, Mario Kart, Donkey kong 64, Diddy kong racing :D Flere jeg har glemt også tenker jeg.

Kunne også tenkt meg å spille Goldeneye og Perfect dark på min gamle n64 nå :( Er ikek det samme på emulator og med ps2 kontroll.

Edit: Mohaha, bump :blush:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Syntes det er trist egentlig.. N64 er DEN konsollen (imo) som har de aller beste spillene. Goldeneye, Perfect dark, Mario 64, Mario Kart, Donkey kong 64, Diddy kong racing :D Flere jeg har glemt også tenker jeg.

Kunne også tenkt meg å spille Goldeneye og Perfect dark på min gamle n64 nå :( Er ikek det samme på emulator og med ps2 kontroll.

Edit: Mohaha, bump  :blush:

6986118[/snapback]

jeg bruker Xbox 360 kontroll....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...