skarsk Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Et lite tips: Kom over en kjekk sak på ebay, - en vinkelsøker m. tilpasningsadaptre til alle kjente dSLR-kamera. Fikk min til ca kr 550,- og det er ca en tredel av prisen her hjemme. Veldig bra optisk syns jeg med switching mellom 1x og 2x forstørrelse. Tok ei uke fra Hong Kong! Se her Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kan du ikke gi oss en liten review av denne da? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Review? Dette er bare et lite tips om et hjelpemiddel for oss som er litt stiv i ryggen og som ikke liker å bøye oss... Lenke til kommentar
BMP Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Registrerte meg akkurat på ebay. Må nok passe på å ikke gå bananas Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Ingen problem BMP. Ebay sine sikkerhetstiltak sørger for at du ikke taper mer penger enn det du selv vil... Les sikkerhetsforskriftene til ebay og det vil gå bra. Lenke til kommentar
kak Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Registrerte meg akkurat på ebay. Må nok passe på å ikke gå bananas 5434996[/snapback] Kan være lurt å holde seg selv litt i skinnet. Man kan fort bli litt hekta! Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 God aften Jeg gir muligens ikke det beste førsteinntrykket ved å bumpe en såpass gammel post, men jeg fant tilfeldigvis frem til en selger av omtalte produkt selv og ble litt nysgjerrig. Et lite søk her ga meg denne tråden og da tenkte jeg at det var like greit å fortsette her, fremfor å starte egen tråd. Det jeg da lurer litt på, er om det har kommet frem noen andre erfaringer med slike vinkelsøkere enn det som fremkommer i denne gamle tråden? Den "originale" Nikon varienter koster jo et par lapper, og det kan fort bli en del penger å spare for en gammel kall med lumbago og restskatt hvis ebay varianten viser seg å være like god. Takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Skarsk: Kan du legge ut en ny link. Denne fungerer ikke mere. Takk for tipset forresten. Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hiver meg på jeg, lurer på det samme! Eventuelt om det finnes noen større søkere å bytte ut med den originale (til eos 450d, i første omgang.). Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Jeg har kjøpt en orginal sådan hos Digitalishop dem har også en uorginal som har forstørrelse opptil X2. Roxsen har også et godt utvalg. Begge er seriøse eBay sellers,så ingen problem derifra. Bare vær klar over at uorginale kan være litt slapp i innfestningen,egentelig ingen stort problem. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Her ble det en interessant utvikling. Jeg tenkte å bruke denne selgeren, men det er jo nesten det samme ser det ut som. Hvor løst sitter de uoriginale? Er det slik at den minste bevegelsen gjør at man mister "instillingen"? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Billigere å bruke Live view på kamera tenker jeg:-) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Live view fungerer fantastisk dårlig i solsteika, er også treigt, minimum zoom på min er 5x, så må man lengre ned med hodet for å få sett det også, så billigere ja, men fryktelig tungvindt. Selv har jeg sett litt på Seagull sin 1.25 - 2.5x. Ikke bestemt meg på noe enda men. (Finner den på ebay, Link Delight har den f.eks.) Hadde vært fint om flere med erfaring fra disse forskjellige hadde kommentert om de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå