Gå til innhold

Vinkelsøker til ditt kamera

Anbefalte innlegg

Et lite tips:

Kom over en kjekk sak på ebay, - en vinkelsøker m. tilpasningsadaptre til alle kjente dSLR-kamera.

Fikk min til ca kr 550,- og det er ca en tredel av prisen her hjemme.

Veldig bra optisk syns jeg med switching mellom 1x og 2x forstørrelse.

Tok ei uke fra Hong Kong!

Se her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

God aften

Jeg gir muligens ikke det beste førsteinntrykket ved å bumpe en såpass gammel post, men jeg fant tilfeldigvis frem til en selger av omtalte produkt selv og ble litt nysgjerrig.

Et lite søk her ga meg denne tråden og da tenkte jeg at det var like greit å fortsette her, fremfor å starte egen tråd.

Det jeg da lurer litt på, er om det har kommet frem noen andre erfaringer med slike vinkelsøkere enn det som fremkommer i denne gamle tråden?

Den "originale" Nikon varienter koster jo et par lapper, og det kan fort bli en del penger å spare for en gammel kall med lumbago og restskatt hvis ebay varianten viser seg å være like god.

Takk for oppmerksomheten

Lenke til kommentar

Live view fungerer fantastisk dårlig i solsteika, er også treigt, minimum zoom på min er 5x, så må man lengre ned med hodet for å få sett det også, så billigere ja, men fryktelig tungvindt.

Selv har jeg sett litt på Seagull sin 1.25 - 2.5x. Ikke bestemt meg på noe enda men. (Finner den på ebay, Link Delight har den f.eks.)

Hadde vært fint om flere med erfaring fra disse forskjellige hadde kommentert om de :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...