krizkriz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Jeg har en kamerat som nettop fikk vite at nummeret hans ikke står på seg selv, men på en eller annen Rafael fra Trondheim. Det har dukket opp rare telefoner i ett halvt år nå som han ikke kan forklare. Sånn som "Har du sakene mine?", "Når skal jeg levere det til deg" osv... Men da vi tok en liten opplysningssjekk for ett par dager siden fant vi ut av nummeret hans ikke står på hans eget navn (Svein). Men denne Rafael. Her har NetCom gjort ettellerannet... Endret 13. januar 2006 av Alderon Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Telenor gjorde det samme for søsteren min, stod på navnet til en danske i Stavanger. De la seg flate og ordnet opp. EDIT: Når det er sagt har den ene mobilen til pappa fått diverse oppringer fra Gamle Oslo Bydel eller noe, som til stadighet har bedt min far ta "ekstravakter" på et sykehjem. Etter rundt et års strev var nummret vekk fra deres liste, og ingen foreslår lengre ekstravakter på sykehjem. Endret 13. januar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det har dukket opp rare telefoner i ett halvt år nå som han ikke kan forklare. Sånn som "Har du sakene mine?", "Når skal jeg levere det til deg" osv... 5433058[/snapback] Hahe, spill med vel. ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Satrucci: Stakkars "Rafael" hvis det er snakk om tvilsomme saker da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Det har dukket opp rare telefoner i ett halvt år nå som han ikke kan forklare. Sånn som "Har du sakene mine?", "Når skal jeg levere det til deg" osv... 5433058[/snapback] Hahe, spill med vel. ^^ 5433576[/snapback] "pengene på konto først" Når det er sagt har den ene mobilen til pappa fått diverse oppringer fra Gamle Oslo Bydel eller noe, som til stadighet har bedt min far ta "ekstravakter" på et sykehjem. Etter rundt et års strev var nummret vekk fra deres liste, og ingen foreslår lengre ekstravakter på sykehjem. det kan være fordi det er samme navn, og de søker etter det, og tror faren din er han dansken ;p jeg ble ringt fra ettellerannet "blad" i rogaland.. de lurte på om de kunne få stille meg et par spm.. "oj, Feil Espen L. xxxajsxjsax" jo :o Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Nei, det var mannen som hadde hatt nummeret tidligere. Dansken var en feil av samme slaget, og det gjaldt søsters telefon. Feilen hos pappa var at nummeret ikke hadde vært "passivt" lenge nok til at folk hadde tatt det ut av nummerregistrene sine. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 En kamerat av meg blir/ble stadig oppringt av folk fra bergen som vil ha taxi, nr'et hans er oppført som en av taxi'ene eller noe sånt. "Hei, kan du kjørrzkzkrzrrre meg til [plass] ellerzrrkr?" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 fikk en periode tlf hver eneste kveld av ei jente, som fortalte hvor glad hun var i meg (eller Thomas som hun trudde hun snakket med), og at jeg måtte sove godt... jeg spilte med jeg, og sa jeg var glad i hun, osv osv... jeg sov faktisk ganske bra etter å fått tlf fra henne jeg... Etter et par uker, så skjønte hun at jeg ikke var Thomas, og da blei hu dritsur ... hahaha EID! I GOT THE LOVING!! :D Lenke til kommentar
embark Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 fikk en periode tlf hver eneste kveld av ei jente, som fortalte hvor glad hun var i meg (eller Thomas som hun trudde hun snakket med), og at jeg måtte sove godt... jeg spilte med jeg, og sa jeg var glad i hun, osv osv... jeg sov faktisk ganske bra etter å fått tlf fra henne jeg... Etter et par uker, så skjønte hun at jeg ikke var Thomas, og da blei hu dritsur ... hahaha EID! I GOT THE LOVING!! :D 5441636[/snapback] Eid! Jeg fikk telefon fra KRIPOS en gang. De hadde visst ringt feil. BTW, er det noen som vet om man kan fjerne nummeret sitt fra telefonkatalogen.no? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 BTW, er det noen som vet om man kan fjerne nummeret sitt fra telefonkatalogen.no? 5441663[/snapback] Tror det skulle gå greit å fjerne nummeret, men da fjernes det vel fra alle lister tror jeg...bare å ringe til de nummerfolka det tror jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Skjult nummer koster en del. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Hvorfor skulle det det? Idiotisk at folk må betale for å være i fred... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Er visst blitt rimeligere, nå er det etableringen som koster, deretter åtte kroner måneden. Tidligere var det oppimot 700-900 kroner i året, så vidt jeg husker. Kan riktignok ta feil, Det som derimot ikke koster er reservasjon mot visning. Dette har vi på samtlige fast-telefonlinjer. Vet ikke helt hvorfor, men kan sikkert være nyttig hvis man vil ringe uten å legge igjen alt for synlige spor... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Glemte linken: http://privat.telenor.no/telefoni/tjeneste...mmelignummer.go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå