Arctic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 22:30, traskas skrev:Feil mus?? Har vel ikke kjøpt feil mus vel... Å joda. Kan hende den er transvestitt Quote: Bare det at alle har hver sin smak, og jeg synes rød plast er litt "billig" bare.. Joda, det har du rett i. De er billige. Og du vet mus og rødt lys går i lag. Hørt om red light district? Microsoft er seriøse i sin sak! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hehe Arctic du får sagt det... trukke musa mi er transe nei, for det er ikke noe der som hentyder at det er hannkjønn... bare ett hull... :smile: Microsoft er microsoft, det funker aldri. :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Microsoft er microsoft, det funker aldri. :smile: Nei disse intelli mouse som jeg har, de holder ca et år før de ryker. Nå har jeg den tredje... Men når de virker, så virker de perfekt. Og jeg for jo altid siste utgave gratis på garantien, som er livstid Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: traskas skrev (2002-09-11 22:30):Feil mus?? Har vel ikke kjøpt feil mus vel...Bare det at alle har hver sin smak, og jeg synes rød plast er litt "billig" bare.. Neida du har ikke feil mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå