kammiz Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) jeg er ganske lei av at man ikke fysisk kan sortere bilder osv i mapper på n70. finnes det noe alternativer til dette? Endret 13. januar 2006 av kammiz Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Hey Du kan lage egne mapper på den,men da blir det liggenede dobbelt opp med bilder,men de opptar ikke dobbel plass da. Gå innpå bilder/video>valg>album>velg>.Og da får valget om å lage et album Endret 14. januar 2006 av smoker2 Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 album er jo bare crap.. poenget mitt er at jeg ikke vil bli møtt av ALLE bildene når jeg går inn i galleri.. hvis man kunne flytte de fra rota og inn i et album hadde det vært en ting, men når de allikevel ligger på rota er det jo bare rot uansett for å si det sånn.. hehe. merkelig at nokia har valgt å gjøre det på denne måten, når galleri på feks 6670 var så utrolig mye bedre. hadde derfor håpet at noen kanskje hadde laget et galleri-program eller noe. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvorfor er det så ille?Du trenger ikke å åpne bildene,bare å gå direkte inn på de forskjellige albumene når du har gått inn på galleriet.Bare å velge album. Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 det er ille av 2 grunner. 1: de sorterer seg ikke på minnekortet, altså må jeg gjøre det i to omganger.. 2: det er ikke alt jeg gidder å putte i album, det er for tungvint, så det blir liggende på rota og da må jeg lete etter de mellom alle de andre bildene. og 3 da, jeg liker det bare ikke, men det er ingen god grunn.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Skjønner ikke helt hva du mener at de ikke sorterer seg.jeg går innpå galleri og velg>album og finner da hvike album jeg har og velger det albumet jeg ønsker og finner da det bildet jeg ønsker Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 åhh.. det sorterer seg ikke FYSISK på minnekortet.. så skal jeg ha det over på datan må jeg lete det fram blant alle de andre.. men det her var ikke en diskusjon om hva som er best, jeg ville bare vite om det er noen alternativer der ute! tydeligvis ikke... bare folk som skal overbevise meg om at det ikke trengs alternativer.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Gå innpå filbehandling> minnekort og velg bilder,lag mapper der,så kan du vel kopiere over til pc derfra,det er et alternativ(det var det du spurte om) Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 på filbehandling ser man ikke bildene når man sorterer, da må man gå inn på hvert eneste bilde.. det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå